אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> קיסמן נ' רגב רהיטים בע"מ

קיסמן נ' רגב רהיטים בע"מ

תאריך פרסום : 13/06/2018 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ראשון לציון
26341-11-17
31/05/2018
בפני הרשמת הבכירה:
ליאת ירון

- נגד -
תובעת:
סבטלנה קיסמן
נתבעת:
אגדיר רהיטים בע"מ
פסק דין
 

 

בפני תביעה בה מבוקש לחייב את הנתבעת, חנות לממכר רהיטים, לפצות את התובעת בסך של 24,000 ₪ בגין פגמים בארון שנמכר לה על ידי הנתבעת.

 

עובדות שאינן שנויות במחלוקת וטענות הצדדים

 

1.ביום 8.2.17 הזמינה התובעת מהנתבעת ארון במידות מיוחדות (להלן: "הארון"), עבורו שולם הסך של 10,500 ₪ ובגין הרכבתו שולם סך של 1,200 ₪ (טופס ההזמנה, תעודת משלוח וקבלות אודות התשלום צורפו כנספחים לכתב התביעה).

 

הארון סופק לתובעת והורכב בביתה ביום 9.5.17.

 

2.התובעת טוענת כי מיד לאחר ההרכבה נצפו פגמים רבים בארון וחלקים ממנו היו חסרים. לטענתה, בשיחות טלפוניות שקיימה ביום 10.5.17, הן עם נציגת הנתבעת והן עם "נציג המפעל" בו יוצר הארון, קסטל בורוכוב אחזקת בע"מ (להלן: "המפעל"), סוכם כי "עובדי המפעל" יתקנו את הפגמים והחוסרים עם שובה של התובעת מחוץ לארץ.

 

לטענתה, מיד עם שובה ארצה, בימים 5.6.17, 7.6.17 ו- 11.6.17, יצרה היא קשר עם נציגת הנתבעת ונאמר לה כי "עובדי המפעל" יגיעו למעונה בתוך 14 ימי עבודה אלא שהאחרונים לא הגיעו, ומשכך שלחה היא מכתב אל הנתבעת ביום 22.6.17. מכתב זה, לטענתה, לא התקבל אצל הנתבעת ונשלח בשנית ל"אתר אינטרנט" של הנתבעת.

 

התובעת מוסיפה, כי ביום 28.6.17 יצרו עימה קשר מהמפעל וסוכם כי נציג המפעל יגיע לביתה ביום 2.7.17 אלא שנציג לא הגיע.

ביום 7.7.17 ,טוענת התובעת, כי שלחה מכתב לנתבעת ואף הגישה תלונה ל"מועצה ישראלית לצרכנות".

התובעת טוענת כי עוד באותו יום התקשרו מהמפעל ונאמר לה כי הפגמים יתוקנו שבוע לאחר מכן אלא שעד ליום 8.8.17 לא טרחו ליצור עימה קשר.

 

לטענתה, ביום 8.8.17 יצרו עימה קשר מהמפעל אלא שהיא סירבה לקבל שירות מאחר שהתכוונה להגיש תביעה לבית המשפט.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ