לפני תביעה על סך 8,113 ₪.
מכתב התביעה עולה כדלקמן:
התובעים רכשו מהנתבעת 1 (להלן: אל"מ) טלויזיה מתצוגה. בהתאם לנוהל הועבר הטיפול בנושא לאחר הרכישה לידי הנתבעת 2 (להלן: פרו בלו), המורשית מטעם יבואנית הטלויזיה, הנתבעת 3 (להלן: סמ-ליין).
ביום התקנת הטלויזיה בבית התובעים נמצא בה ריצוד קל, שהלך והתגבר עד שלאחר שלושה ימים חדלה הטלויזיה מלעבוד.
התובעים מציינים כי בעת הרכישה נמסר להם מנציגי אל"מ כי הטלויזיה עבדה יום-יומיים, אולם המתקין ומנהלת שירות הלקוחות טענו כי עבדה כארבעה חודשים (ולו ידעו זאת טרם הרכישה ספק אם היו רוכשים מכשיר מתצוגה).
טכנאים שבדקו את המכשיר ציינו כי יש בו שבר פנימי, שלא קשור לתובעים, ואולם בביקור של טכנאים נוספים נמצא כי השבר לא באחריות הספק או המוביל (כך, ללא הסבר נוסף).
פניות לנתבעות הובילו לגלגול האחריות מאחת לאחרת, והצעת פשרה שהועלתה על ידי סמ-ליין (הנחה ברכישת טלויזיה אחרת) נדחתה על ידי התובעים.
הנתבעות טענו, בכתבי ההגנה, כדלקמן:
פניית התובעים היתה רק לאחר כשבועיים, ולאחר בתוך ימים ספורים, כפי שנטען בכתב התביעה. טכנאי שבדק את הטלויזיה ביום התקנתה לא מצא בה פגם ומשכך – התובעים הם שאחראים לתקלה. טכנאים מטעם פרו בלו הסיקו כי השבר במסך הטלויזיה נגרם בשל נפילה, ומאחר שמדובר במעשה או במחדל של התובעים נדחתה הטענה כי הנזק באחריות הנתבעות.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.