תובענה הנוגעת למחלוקת בדבר מתן שירותי תיירות.
נפשם של התובעים חפצה בטיול לחו"ל.
לפי המתואר בכתב התביעה, התובעים רכשו מאת הנתבעת חבילת נופש מיום 22.06.2014 ועד ליום 29.06.2014 במלון Globus הנמצא בעיר הנמל בורגס שבמדינת בולגריה, לטענתם, משנחתו בשדה התעופה בעיר בורגס, קיבל את פניהם נציג מקומי אשר הציג עצמו כנציג הנתבעת, במהלך הנסיעה לבית המלון המיועד, הודיע הנציג במפתיע כי הוחלט להעבירם למלון אחר בשם Viand אשר מדורג באותה הרמה, כאשר שאלו התובעים פשר ההעברה, השיב הנציג כי הוחלט לשדרג את חופשתם.
הנתבעת משמשת כסוכנות נסיעות המשווקת ומוכרת חבילות נופש עבור צד ג' המספקת שירותי תיירות, צד ג' צורפה להליך על ידי הנתבעת, סיפקה את חבילת הנופש לתובעים אשר כללה טיסות שכר (צ'רטר), בית מלון Globus והסעה משדה התעופה ובחזרה בין התאריכים 22.06.2014 עד 28.06.2014.
לטענתם של התובעים, עם הגעתם למלון Viand, גילו כי איכות המלון ירודה מאוד לגישתם, זאת ועוד, החדר אשר קיבלו התובעים היה בקומת הקרקע ופרטיותם נפגעה עקב צרכי האבטחה וסיורי אבטחה המתקיימים בשביל הצמוד לחדרם.
לדברי התובעים, החדר אשר סופק להם היה ירוד מאוד ברמתו ובאיכותו; בין היתר, בחדר היו ריחות לא נעימים, בלילה השני לשהותם במלון אירעה תקלה במערכת מיזוג האוויר בחדרם, התקלה לא נפתרה באותו היום ונאלצו לישון עם חלון פתוח, דבר אשר הסב להם אי נוחות ממשית עקב ריבוי יתושים, בנוסף לכך, מתקני המלון היו באיכות פחותה וירודה
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.