בפניי תביעת התובעת, להשבת הסכום ששילמה עבור ריהוט שרכשה מן הנתבעת, וכן לפסיקת פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לה והוצאות בהן נשאה.
יצויין, כי בכתב התביעה תבעה התובעת השבת הסכום ששילמה עבור הריהוט מבלי להתייחס לסוגיית החזרת הריהוט, אולם במעמד הדיון הצהירה כי היא מבקשת לבטל את העסקה, כי הנתבעת תיקח בחזרה את הריהוט אותו סיפקה ותשיב לידיה את התמורה ששילמה.
עפ"י הנטען בכתב התביעה, ביום 13.7.15 רכשה התובעת מן הנתבעת מספר פרטי ריהוט (2 מיטות, לרבות מזרונים, ארון, שולחן, וכוורת) ובהמשך (ביום 2.12.15) הזמינה כיסא.
התובעת טוענת, כי הריהוט הגיע פגום, וכי חרף פניות חוזרות ונשנות לנתבעת, לא תוקנו הליקויים או תוקנו באופן חלקי שאינו משביע רצון, ואף התגלו פגמים וליקויים נוספים.
התובעת צירפה לכתב התביעה חוות דעת של מומחה נגרות, אשר סקר את הפגמים והליקויים שנתגלו ברהיטים, וקבע כי חלקם אינם ניתנים לתיקון.
עוד נטען, כי חלק מהמוצרים שסופקו לתובעת אינם המוצרים אותם הזמינה.
הנתבעת בכתב הגנתה טענה כי הליקויים עליהם הלינה התובעת תוקנו, ועתרה לאפשר לה לתקן ליקויים נוספים ככל שישנם.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.