אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלטר ואח' נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ

אלטר ואח' נ' מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ

תאריך פרסום : 04/03/2018 | גרסת הדפסה
ת"צ
בית המשפט המחוזי תל אביב - יפו
63564-09-17
22/02/2018
בפני השופט:
דורון חסדאי

- נגד -
המבקשים:
1. סטפני אלטר
2. דור עזריאל

עו"ד יונתן רפפורט
המשיבה:
מי עדן בר - שירות מחלקה ראשונה בע"מ
עו"ד הדס בקל
פסק דין
 

 

  1. מונחת בפני בקשה מוסכמת להסתלקותם של המבקשים, סטפני אלטר (להן: "המבקשת") ודוד עזריאלי (להלן: "המבקש") מבקשתם לאישור תובענה כייצוגית כנגד חברת "מי עדן בר – שירות מחלקה ראשונה בע"מ" (להלן: "המשיבה") וזאת בהתאם להוראת סעיף 16 לחוק תובענות ייצוגיות, תשס"ו-2006 (להלן: "חוק תובענות ייצוגיות").

    רקע עובדתי ועמדות הצדדים בקצירת האומר

  2. ביום 28.09.2017 הגישו המבקשים כנגד המשיבה, תובענה ייצוגית וכן בקשה לאישור התובענה כייצוגית (להלן: "בקשת האישור").

  3. כעולה מבקשת האישור, לאורך שנים מכרה המשיבה, בין היתר, ברי מים מסוננים (להלן יכונו גם "המוצר" או "בר המים") ולצידם מכרה שירות תיקונים שמטרתו לשרת את לקוחות המשיבה במקרה של תקלות בברי המים לתקופה שלאחר תום תקופת האחריות עליהם.

  4. עוד עולה מבקשת האישור כי ביום 14.09.2017 מכרה המשיבה את שירות ברי המים לחברת E BAR (להלן: " E BAR ") וכי במהלך תקופת הזמן שקדמה לעסקת מכירה זו ועד למועד הגשת בקשת האישור, לא סיפקה המשיבה ללקוחותיה את שירות התיקונים אליו היא מחוייבת מכוח האחריות אותה רכשו, תוך שהן המשיבה והן E BAR מגלגלות את האחריות לתיקון המוצרים שהתגלעה בהם תקלה, זו לפתחה של זו, או לחילופין טוענות שאין בידם מכישירם חלופים/חלקי חילוף מתאימים לתיקון המוצרים התקולים.

  5. כך, המבקשת רכשה מהמשיבה בר מים במהלך חודש אוגוסט שנת 2015, יחד עם תקופת אחריות ל-12 חודשים. עם תום תקופת אחריות זו חידשה המשיבה את האחריות למוצר באופן אוטומטי בעלות של 127 ₪ לשנה, מדי שנה.

  6. במהלך חודש יולי 2017 התקלקל בר המים של המשיבה. לאחר שבר המים הוחלף והתקלקל שוב בזמן קצר, הגיע טכנאי המשיבה לבית המבקשת ביום 29.08.2017 וקבע כי לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו בשנית. ברם, זו הפעם, הטכנאי שתואם להגעה למבקשת לצורך החלפת המוצר, עדכן אותה טלפונית כי לא סופקו לו מכשירים להחלפה, כי המשיבה מכרה את הפעילות שלה ל E BAR- וכי לאחרונה הוא נתקל במקרים דומים רבים.

  7. לאור זאת התקשרה המבקשת למשיבה, שאישרה את עניין מכירת הפעילות, והפנתה אותה ל- E BAR לקבלת שירות.

  8. בהתאם, התקשרה המבקשת ל- E BAR שם נמסר לה כי המשיבה לא העבירה להם מכשירים, כי אין צפי לקבלת מכשירים, וכי לקוחות רבים מתקשרים להלין על תקלות במוצריהם. עוד נמסר כי המשיבה טרם העבירה ל- E BAR את ההיסטוריה של לקוחותיה וכי אין לה דרך לברר את התלונות שאירעו בעניינה של המשיבה. כמו כן, הפנתה נציגת E BAR את המבקשת לשוחח עם נציגת המשיבה ולדרוש ממנה לטפל בתקלה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ