אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> מדינת ישראל נ' אפנגר

מדינת ישראל נ' אפנגר

תאריך פרסום : 04/07/2017 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית המשפט המחוזי תל אביב - יפו
15889-12-16
27/06/2017
בפני השופט:
ציון קאפח

- נגד -
המאשימה:
מדינת ישראל
עו"ד אלירם גלעם
הנאשם:
יוסף אפנגר
עו"ד משה סוחמי
הכרעת דין
 

 

כמצוות סעיף 182 לחוק סדר הדין הפלילי ( נוסח משולב ),תשמ"ב- 1982, אני מודיע על זיכוי הנאשם.

 

1.כתב האישום :

 

ביום 26.11.15 סמוך לשעה 20:30 בבני ברק נהג הנאשם במכונית מסוג מרצדס ברח' ר' עקיבא. בשלב מסוים, ביצע הנאשם עקיפה מסוכנת בכך שחצה קו הפרדה לבן רצוף והחל נוסע במסלול המיועד לתנועה מהכיוון הנגדי.

שני שוטרי תנועה אשר היו בסיור שגרתי הבחינו בנאשם המבצע את עבירת התנועה והחלו נוסעים בעקבותיו תוך שהם שומרים על קשר עין רציף עם רכב הנאשם.

מכאן ואילך מתאר כתב האישום נהיגה פראית של הנאשם, אשר פנה שמאלה לרח' ירושלים תוך שהוא מתעלם מכלי רכב הבאים מולו, לא נותן להם זכות קדימה וגורם להם לבלום בפתאומיות. בהמשך התעלם הנאשם מהולכי רגל אשר לא השלימו את חציית מעבר החצייה ונאלצו לרוץ לכיוון המדרכה מחשש לדריסתם בשל הנהיגה הפרועה והרשלנית.

הנאשם המשיך בנהיגתו ופנה ימינה לרח' יהודה הלוי כאשר שוטרי הסיור נוסעים בעקבותיו כל העת תוך שהם מהבהבים עם פנסי ניידת הסיור על מנת לסמן לנאשם שיעצור את רכבו, אולם הנאשם התעלם מדרישת השוטרים והוסיף בנהיגתו הפרועה תוך שהוא נצמד לרכבים במקום ומנסה לעקוף בצורה שאינה בטוחה.

בשלב מסוים עלה בידי השוטרים, אשר היו לבושים במדי משטרה תקניים, לעקוף את רכב הנאשם משמאל, פתחו את חלון הניידת, יצרו קשר עין עם הנאשם, הזדהו בפניו על ידי הצגת תעודת שוטר וקראו לו " תעצור בצד, משטרה" אך גם לזאת לא שעה הנאשם, הניף את ידו השמאלית לעברם ונמלט מהמקום שלא כדין.

הנאשם המשיך בנהיגתו הפראית, התעלם מתמרור עצור, הניס הולכי רגל אשר היו על מעבר חצייה וגרם לכלי רכב שהיו בטווח נסיעתו לבלום בפתאומיות בשל נסיעתו המסוכנת. כל אותה עת המשיכו שוטרי הסיור לסמן לנאשם לעצור אך הוא התעלם מהם והמשיך בנסיעתו הפרועה.

לבסוף, נהג הנאשם ברח' קוטלר וכאשר הגיע לצומת רח' דונולו, פנה שמאלה בחדות, פנייה אשר גרמה להולכי רגל במעבר חצייה לעצור בפתאומיות ולניידת אשר הייתה בעקבותיו, לבלום בפתאומיות לסטות מנתיב נסיעתה ולפגוע במכונית אשר חנתה במקום.

שוטר הסיור ירד מהניידת והתקרב לעבר רכב הנאשם שהיה בעצירה, כאשר הוא מניח ידו על נשקו מחשש שהנאשם יסכן אותו. השוטר התקרב לעבר חזית רכב הנאשם תוך שהוא צועק לעברו : "עצור משטרה! עצור משטרה! ".הנאשם לא נשמע לדברי השוטר, הניח ידו על מוט ההילוכים והחל בנסיעה על מנת להימלט. לפיכך שלף שוטר הסיור את נשקו, ירה ירייה בודדת אל עבר הגלגל השמאלי של רכב הנאשם, אך גם ירייה זו לא הצליחה להרתיע את הנאשם שנמלט משם בנהיגה פראית, כאשר השוטרים נותרים במקומם.

מאוחר יותר, בשעה 21:40 הגיע הנאשם אל תחנת המשטרה והסגיר את עצמו.

 

על אלה יוחסו לנאשם העבירות הבאות :

 

סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה-עבירה בהתאם לסעיף 332(2) לחוק העונשין,התשל"ז-1977.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ