תא"מ
בית משפט השלום רחובות
|
51298-12-15
23/06/2017
|
בפני הרשם הבכיר:
אייל דוד
|
- נגד - |
התובע:
קובי עובד
|
הנתבעות:
1. נייט סליפ סנטר (2000) פלוס בע"מ 2. סימונס - מערכות נוחות (2007) בע"מ
|
פסק דין |
רקע
1.לפני תביעה, במסגרתה מבקש התובע לחייב את הנתבעות לשלם לו פיצוי בסך כולל של 9,800 ₪. ביום 17/7/14 רכש התובע בחנות של הנתבעת 1 מיטה, ארגז מצעים ומזרן (להלן: "המוצרים"), בסך של 8,300 ₪. התובע עותר לקבלת פיצוי בשווי הרכישה 8,300 ₪ וכן סך נוסף של 1,500 ₪, בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו.
בהזמנה/קבלה שהונפקה לתובע נרשם סכום כולל, ללא נקיבת מחיר לכל פריט בנפרד. המוצרים יוצרו וסופקו לתובע על ידי הנתבעת 2, לראשונה ביום 18/12/14.
טענות התובע
2.המיטה שסופקה, הייתה פגומה ולכן הוחזרה למובילי הנתבעת 2, בו במקום. יתר המוצרים נשארו בבית התובע.
3.כחודש מאוחר יותר, הגיע משלוח נוסף מאת הנתבעת 2 ושוב, התגלה כי המיטה שסופקה פגומה והיא הוחזרה שוב לנתבעת 2, בו במקום.
4.עד ליום הגשת התביעה לא תוקנה המיטה או הוחלפה באחרת. חרף פניותיו הרבות של התובע, אל הנתבעת 1, לרבות במכתב דרישה - נותר ללא המיטה, כאשר ברשותו נותרו ארגז מצעים ומזרן, בהם לא עשה כל שימוש.
טענות הנתבעות
5.הנתבעות הגישו כתב הגנה במאוחד, במסגרתו התבקשה דחיית התביעה על הסף, כנגד הנתבעת 2, בנימוק כי לנתבעת 2 - יבואנית ויצרנית מוצרי סימונס בישראל, אין כל קשר או יריבות עם התובע, אשר רכש את המוצרים בחנותה של הנתבעת 1 ואף קיבל חשבונית ממנה. לתובע לא היה כל שיג ושיח עם הנתבעת 2, אשר סיפקה לתובע את המזרן בלבד, בהתאם לדרישת הנתבעת 1.
6.המיטה סופקה לבית התובע, כשהיא ללא כל פגם, אולם בשל חוסר היכולת להעלותה לדירת התובע דרך מדרגות הבניין, נפגעה המיטה, בניסיון הכנסתה לדירה.