אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> כלל חב' לביטוח בע"מ נ' יעקובוב ואח'

כלל חב' לביטוח בע"מ נ' יעקובוב ואח'

תאריך פרסום : 27/07/2017 | גרסת הדפסה

תא"מ
בית משפט השלום הרצליה
39058-08-15
06/03/2017
בפני השופט:
יוסי ברכיה

- נגד -
התובעת::
כלל חב' לביטוח בע"מ
הנתבעים::
1. משיח אסף יעקובוב
2. סלין נינה יעקובוב
3. אביעד אבנר
4. א.מ.צ.ע שירותי חנייה 1992 בע"מ- אין כתב הגנה בתיק
5. עיריית תל אביב-יפו

עו"ד קרוליין עידן
עו"ד יורם נתיב
עו"ד זמיר וייס
עו"ד שרון המר
פסק דין
 

 

1.עניינה של תביעה זו, על פי האמור בכתב התביעה, הינו נזקים שאירעו לרכב שבוטח ע"י התובעת, אשר ניזוק ביום 19.2.15 עת חנה בחניה ברחוב פינס בתל אביב, כתוצאה מהתמוטטות קיר בטון.

 

2.התביעה הוגשה כנגד הנתבעים, כאשר התובעת מייחסת לנתבעים השונים אחריות להתמוטטות הקיר.

 

3.בתיק התקיימו 2 ישיבות קדם משפט, האחת ביום 4.7.16 והשניה ביום 15.1.17. לדיון ביום 4.7.15 לא התייצבו ב"כ הנתבעות 2 ו- 5 (וגם הנתבעת 4 שאף לא הגישה כתב הגנה) . לאחר דיון שהתקיים בין הצדדים אשר בו נשקלו והוערכו טענות הצדדים, התחייבה התובעת להודיע האם היא ממשיכה את ההליכים כנגד הנתבעים 1-3. התיק נקבע להוכחות ליום 15.1.17.

 

4.ביום 28.7.16 הודיעה התובעת, כי היא ממשיכה את ניהול ההליך, מכיוון שהנתבעים מטילים זה על זה את האחריות בקשר לאירוע נשוא התובענה.

 

5.בתאריך שנקבע להוכחות, 15.1.17 התייצבו כל הצדדים (למעט הנתבעת 4 שכאמור לא הגישה כתב הגנה). לאחר דין ודברים שהתקיים שלא לפרוטוקול, הגיעו הצדדים להסכמות הבאות.

6.ב"כ התובעת וב"כ הנתבעת 5 הודיעו כי הגיעו "להסכמה לפיה לסילוק סופי ומוחלט של התביעה ולפנים משורת הדין, ומבלי להודות בכל טענה, תשלם הנתבעת 5 לתובעת סך של 51,708 ₪ בתוך 45 ימים מהיום".

 

7.כמו כן, ב"כ התובעת וב"כ הנתבעים 1-3 הגיעו להסכמה כדלקמן:

"מוסכם עלינו כי לעניין ההוצאות המגיעות לנתבעים 1-3 מהתובעת, בית המשפט ייתן פסק דין בהתאם לסעיף 79 א, כאשר ההוצאות ינועו בסכום כלשהוא שבין 3,000 ל- 4,500 ₪ ללא נימוקים. ב"כ התובעת יודיע לבית המשפט בתוך 5 ימים מהיום, האם הוא מסכים למתן פסק דין לעניין ההוצאות, בהתאם למתווה שעכשיו דובר עליו".

 

8.בהתאם להסכמה זו קבעתי בהחלטה כי: "ב"כ התובעת יודיע בתוך 5 ימים מהיום, האם הוא קיבל את אישורה של שולחתו לכך, ששאלת ההוצאות ביחסים בינו לבין הנתבעים, תוכרע בהתאם לסעיף 79 א בין הערכים של 3,000 ₪ ל- 4,500 ₪ לכל נתבע".

 

 

9.ביום 13.2.17 הגישה התובעת תגובה בו היא מודיעה שהיא "מסכימה כי התביעה תתקבל בהתאם להסדר הפשרה המצ"ב, כמו כן בית המשפט יקבע מיהו הגורם אשר ישלם הוצאות לשאר הצדדים ככל שייפסק, וכן את גובה ההוצאות ויפסוק על פי 79 א...".

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ