אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> קבוצת גרנות חמוטל בע"מ נ' דובילנסקי ואח'

קבוצת גרנות חמוטל בע"מ נ' דובילנסקי ואח'

תאריך פרסום : 09/02/2010 | גרסת הדפסה

ת"א, תא"מ
בית משפט השלום תל אביב - יפו
16014-07,19146-08
31/01/2010
בפני השופט:
רחל ערקובי

- נגד -
התובע:
קבוצת גרנות חמוטל בע"מ
הנתבע:
1. הבל דובילנסקי
2. אסתר דובלינסקי

החלטה,החלטה,החלטה,החלטה

החלטה

ב-24.1.10 הוגשה הודעה על הגשת תצהירי הזמה וכן, בקשה להזמנת העדה הגב' עורכת דין חיימזון.

תצהירי ההזמה לא הובאו כלל לעיוני ולשולחנו משום שלא הוגשו בדרך של בקשה, משום מה. ביחס לזימונה של עו"ד"ד חיימזון, לפי החלטה ביום 25.1.10 על פיה, אני מתירה את זימונה, יחד עם זאת, לאור המועד, האחריות מוטלת על התובעת לזמנה כדין.

היום בית המשפט שומע שהתובעת לא קיבלה עותק של ההחלטה, כמובן שלא טרחה לבדוק זאת במרכז המידע, אילו היו טורחים לעשות כן, היו מגלים כי כבר ביום 25.1.10 ניתנה החלטה.

תיק זה נקבע לדיון הוכחות שני לאחר שביום 23.9.09 התקיימו ההוכחות, התצהירים מטעם הנתבעים הוגשו ביום 3.9.09, מאז ועד היום היתה לתובעת שהות של למעלה מ-4 חודשים לעשות את כל הבירורים מטעמה ולהגיש כל בקשה לפי שיקול דעתה ואינני מוכנה לקבל בקשה מסוג זה של תצהיר הזמה ימים אחדים לפני מועד הדיון. מה גם שהטענה עצמה נטענה כבר במסגרת כתבי הטענות.

אשר על כן אני דוחה את הבקשה לנושא תצהיר ההזמה, שכאמור לא הוגשה אלא בדרך של הודעה.

אינני מתירה תצהיר הזמה.

העדה לא התייצבה למתן עדות. מסתבר שלא זומנה ולכן אינני מוכנה לדחות את הדיון פעם נוספת למועד נוסף ואני מורה על הנתבעים להתחיל בהבאת עדיהם.

ניתנה והודעה היום ט"ז שבט תש"ע, 31/01/2010 במעמד הנוכחים.

רחל ערקובי, שופטת

החלטה

עו"ד ענתר מבקש לנסח את השאלה אחרת.

ניתנה והודעה היום ט"ז שבט תש"ע, 31/01/2010 במעמד הנוכחים.

רחל ערקובי, שופטת

החלטה

אני לא מתירה את השאלה. היא לא רלוונטית בכלל. התובעת כלל לא הצביעה על כך שהיה איזה שהוא חוב של הנתבעים ביחס לשיקים של ג'ילבר, שלא לדבר על כך שלא פורט על מה מדובר כלל ועיקר, איזה חוב, איזה סכום, מתי, מאומה לא פורט. לכן אני סבורה שמדובר בשאלה לא רלוונטית לסכסוך שבפני.

ניתנה והודעה היום ט"ז שבט תש"ע, 31/01/2010 במעמד הנוכחים.

רחל ערקובי, שופטת

החלטה

הסתיים תיק זה. מדובר בתיק שהחל דרכו משנת 2007. זוהי ישיבת הוכחות שנייה. כל עד שהיה מבוקש להעיד מטעם התובעת היה עליה לזמנו מבעוד מועד במסגרת עדיה, מר הבל דובילנסקי לא התייצב לדיונים בבית המשפט, אינני מוכנה לדחות את הדיון על מנת לאפשר לתובעת לזמן עדים נוספים, שלא זימנה ולא הגישה את ראיותיה במועד.

ב"כ התובעת יגיש סיכומיו עד ולא יאוחר מיום 15.3.10.

ב"כ הנתבעים יגיש סיכומיו עד ולא יאוחר מיום 1.5.10.

ב"כ התובע יהיה רשאי להגיש סיכומי תשובה עד ולא יאוחר מיום 11.5.10.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.

 



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ