אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פ"ה 32425-06-14 יאיר פרץ נ' מועצה מקומית חצור הגלילית

פ"ה 32425-06-14 יאיר פרץ נ' מועצה מקומית חצור הגלילית

תאריך פרסום : 12/01/2015 | גרסת הדפסה
פ"ה
בית דין אזורי לעבודה נצרת
32425-06-14
06/01/2015
בפני השופט:
ורד שפר

- נגד -
התובע:
יאיר פרץ
עו"ד אחמד הייב
הנתבע:
מועצה מקומית חצור הגלילית
עו"ד יעקב קרני
פסק דין
 

 

1.האם נפל פגם בהחלטת המועצה המקומית חצור הגלילית להוציא את התובע לפרישה מוקדמת, והאם יש לבטל החלטה זו והורות על המשך עבודתו עד להגעתו לגיל פרישה?

אלה השאלות מושא התביעה שלפנינו.

 

2.נפרט, להלן, את התשתית העובדתית הצריכה לענייננו, שעיקרה המכריע אינו שנוי במחלוקת בין הצדדים

א.התובע יליד 01/04/48, ועובד בשירות המועצה המקומית הנתבעת משנת 1971, כאשר תפקידיו האחרונים היו אחראי המחסנים ומנהל הארכיון.

 

ב.הנתבעת הנה מועצה מקומית, שנכללת בין שלוש מועצות מקומיות אליהן מתייחסת החלטת ממשלה 3781 מיום 2011 (להלן: "החלטת הממשלה") שנושאה תכנית ניסויית (פיילוט) להעצמת מועצות מקומיות בפריפריה, שעניינה העצמה כלכלית וחברתית של הרשויות המקומיות האמורות (להלן: "התכנית הכלכלית").

על פי החלטת הממשלה, הוקם צוות היגוי לגיבוש תכנית רב תחומית המתייחסת להיבטים עסקיים וארגוניים של הרשויות, ובגדרם מתווה להגדלת מקורות ההכנסה שלהן מחד, וייעול המערך הארגוני מאידך.

ג.בהתאם להחלטת הממשלה ולאחר עריכת אפיון מקיף של המועצה הנתבעת, וקיומם של הליכים שונים עד לאישור במועצת הנתבעת בהחלטתה מיום 18/11/13, התגבש הסדר הבראה רב תחומי בתחום הכספי הארגוני והפיתוח הכלכלי, אשר נחתם בסופו של דבר ביום 28/05/14 (להלן: "הסדר ההבראה").

 

לצורך גיבושו של הסדר ההבראה, בהיבט הארגוני שלו, נבחר ע"י משרד הפנים יועץ ארגוני חיצוני (מר איתן קוואל), ועל ידיו, בפיקוח משרד הפנים, הוכנה תכנית לשיפור וייעול המבנה הארגוני של הנתבעת (להלן: "התכנית הארגונית").

 

בגדר התכנית הארגונית הוחלט על צמצום וביטול משרות, איחוד תפקידים, וניוד והפרשת עובדים.

במסגרת המתווה האמור, הוכנה רשימת עובדים שמוצע להוציאם לפרישה בשנת 2014, ברשימה נכללו 12 עובדים אשר לגבי 11 מהם משרתם בוטלה.

ועד העובדים הביע הסכמתו לתכנית הארגונית, אולם הסתייג מהוצאתם של עובדים כלשהם לפרישה מוקדמת.

 

בסופו של דבר החליטה המועצה להוציא לפרישה מוקדמת ארבעה עובדים, בניהם התובע.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ