אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> עת"א 23997-10-16 מדינת ישראל נ' בן משה

עת"א 23997-10-16 מדינת ישראל נ' בן משה

תאריך פרסום : 04/12/2016 | גרסת הדפסה

עת"א
בית המשפט המחוזי כבית-משפט לעניינים מנהליים
23997-10-16
28/11/2016
בפני השופט:
אברהם טל

- נגד -
המבקשת :
מדינת ישראל
המשיב:
משה בן משה
החלטה

1.המשיב עצור עד תום ההליכים בקשר לת"פ 61549-11-15 (בימ"ש מחוזי ת"א-יפו) שבו הוא מואשם בגין קשירת קשר לפשע, סחיטה באיומים, עבירות אלימות ואיומים והמבקשת עותרת להחזיקו בהפרדה זוגית החל מיום 4/11/16.

2.המבקשת טוענת בסעיף 8 לבקשה שהמשיב הוא אסיר התראה, בעל שיוך כנופייתי וקיים מידע מודיעיני רב שמצביע על סכסוכים בינו לאחרים וכוונות פגיעה מצידו כלפי סוהרים ואסירים אחרים.

לטענת המבקשת, המשך החזקתו של המשיב בהפרדה זוגית נחוץ על מנת לשמור על ביטחון בית הסוהר, על שלומם ובריאותם של המשיב ואסירים אחרים, למנוע פגיעה ממשית במשמעת ובאורח חיים תקין של בית הסוהר וכדי למנוע עבירות אלימות.

3.לטענת המבקשת, שנתמכת בחוו"ד עו"ס ובחוו"ד רפואית, אין מניעה סוציאלית או רפואית להמשיך להחזיק את המשיב בהפרדה זוגית (ראה נספחים ט-י לבקשה).

4.במהלך הדיון בפני טען ב"כ המבקשת שיש להעדיף את האינטרס הציבורי המצדיק את המשך החזקתו של המשיב בהפרדה על מצבו הרפואי ושלא ניתן להעביר את המשיב למתקני כליאה אחרים בשל סכסוכים וכוונות פגיעה בו.

לטענתו, מצבו הרפואי של המשיב הוא שיקול רלוונטי אך המידעים לא לטובתו והוא לא עוזר לטפל במצבו הרפואי.

5.ב"כ המשיב טען במהלך הדיון בפני שאסירים שלחובתם מידעים רבים יותר מאשר למשיב נמצאים באגפים שמורים או בהפרדה בתנאים טובים יותר מאשר בהם נמצא המשיב והמבקשת לא בחנה אפשרות להעביר את המשיב לאגף שמור או למתקן כליאה אחר.

לטענתו, למשיב עומדת חזקת החפות ותנאי מעצרו בהפרדה קשים לו במיוחד בשל מצבו הרפואי, שדורש תגובה מיידית בזמן התקף או פרכוסים, אותה אינו מקבל באגף ההפרדה.

6.עיון במידעים החסויים שהוצגו בפני, כפי שסוכמו בדו"ח הסודי של רח"ט מודיעין בשב"ס, וברשימת הסכסוכים של המשיב, ששימשו נימוק לחוות דעת ועדת ההפרדות שצורפה כנספח ח1 לבקשה, מעלה שלמשיב סכסוכים רבים בהיותו חבר ארגון פשיעה וקיים חשש לשלומו ושלום אסירים אחרים אם יוחזק בחברתם, ולו באגף שמור, ולפגיעה באנשי סגל.

מדובר במידעים שהתקבלו מתחילת מעצרו של המשיב, לרבות בזמן האחרון יחסית, ותוקפם לא פג (ראה סעיפים 5 ו-6 לחוות הדעת).

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ