אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ד.ס. נ' מדינת ישראל

ד.ס. נ' מדינת ישראל

תאריך פרסום : 09/04/2017 | גרסת הדפסה

ע"נ
בית משפט השלום ירושלים
31232-07-10
03/04/2017
בפני ועדת ערר לפי חוק הנכים, תגמולים ושיקום, תשי"ט - 1959:
1. השופט בדימוס יואל צור
2. יו"ר ד"ר שלמה דוקס
3. חבר עו"ד אראלה עפרון


- נגד -
המערערת:
ד.ס.
עו"ד יצחק הומינר
המשיב:
קצין התגמולים
עו"ד אסנת בן אברהם -בוגוד
החלטה

 

רקע כללי

 

  1. ביום 1.6.03 הגישה המערערת למשיב בקשה להכרת זכות פגימה בשמיעה. המשיב החליט שהפגימה בשמיעה אינה קשורה לשירות הצבאי. על כך הגישה המערערת ערעור לוועדת הערעור במסגרת תיק ע"נ 48/04. וועדת הערעור דחתה את ערעור המערערת. על כך הגישה המערערת ערעור לביהמ"ש המחוזי במסגרת תיק ע"א 202/08 והצדדים הגיעו להסכמה כדלהלן: "...הערעור יתקבל במובן זה שהתיק יוחזר לקצין התגמולים והדיון יחל מראשיתו. המערערת תהיה רשאית להציג ראיות נוספות, לרבות עדויות, הן באשר לתנאי השירות ועוצמת הרעש שלו נחשפה המערערת, והן לגבי המועד או המועדים בהם החלה הירידה בשמיעה. כמו כן מוסכם עלינו כי מבחינה דיונית, יראו את הדיונים בפני קצין התגמולים כהמשך הדיונים הקודמים, ועל כן לא תעלה טענת התיישנות. כמו כן רשאי כל צד להסתמך על חוות דעת, פרוטוקולים וחקירות נגדיות שהיו בפני הוועדה בהליכים קודמים, אך אין בכך כדי למנוע מכל צד לבקש להביא עד פעם נוספת להשלמת עדותו או להגיש חוו"ד חדשות". המערערת אכן פנתה למשיב בבקשה מחודשת אליה צורפו תצהירים מטעם המערערת. המשיב החליט לדחות את התביעה המחודשת. הערעור שלפנינו הוא ערעור על החלטת המשיב מיום 10.5.2010 בה הודיע המשיב למערערת : "...לאחר עיון נוסף בתביעתך ובהסתמך על תוצאות הבדיקות ומן הנימוקים המצוינים בחוות הדעת הרפואית מתאריך 15.11.09 ו-7.4.10, הגעתי למסקנה כי אין מקום לשנות את החלטתנו הקודמת לפיה אין קשר בין הפרעת השמיעה ממנה הינך סובלת לבין תנאי שירותך הצבאי".

     

     

  2. ב"כ הצדדים הסכימו לכך שכל התיק ע"נ 48/04 עד העדויות שהיו בו יצורף לתיק זה [ראו פרוט' עמ' 6 ש' 12-14].

     

  3. להלן פרטים אודות המערערת:

    • המערערת ילידת 1982;

    • היא שירתה שירות חובה מיום 6.12.00 עד 24.8.02;

    • היא עברה קורס מפקדות כיתה מ"כ בנים וכעבור חצי שנה ב-13.5.01 הוצבה לתפקיד מפקדת טירונים דותן; המערערת שירתה בתפקיד זה כשנה ושלושה חודשים עד לשחרורה משירות סדיר;

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ