השאלה המרכזית העומדת להכרעה בתיק זה, הינה האם זכאי התובע, שעבד כנהג משאית להובלת תוצרת חקלאית, לתמורה בגין עבודה בשעות נוספות.
עיקרי העובדות
הנתבעת הינה חברה העוסקת בשיווק תוצרת חקלאית ברחבי הארץ.
התובע הועסק בנתבעת כנהג משאית הובלות מעל 19 שנים, מיום 4.5.93 ועד ליום 13.9.12.
במהלך חודש יולי 2012 הודיעה הנתבעת לעובדיה על שינוי שיחול במבנה שכרם. הנתבעת הודיעה עוד, כי ככל שנהג יבחר להתפטר מעבודתו בשירותה, ישולמו לו פיצויי פיטורים, אף שלעמדתה אין בשינוי משום הרעת תנאי עבודתם של העובדים.
התובע התפטר מעבודתו לאחר הודעת הנתבעת בדבר השינוי במבנה השכר. לטענתו של התובע התפטר על רקע הרעה בתנאי עבודתו. הנתבעת שילמה לתובע פיצויי פיטורים, בהתאם לשכר קובע חודשי על סך 10,393.91 ₪.
במרבית תלושי השכר של התובע נכלל רכיב תשלום שהוגדר כשעות נוספות. בהתאם לתלושים שהוגשו במסגרת ההליך (נספח לתצהיר הנתבעת) שולם הרכיב בסכום קבוע של 500 ₪ נטו לחודש. כמו כן, בתלושים נכלל לרוב גם רכיב של "פרמיה חודשי", "פרמיה אריזה" ולעיתים שני הרכיבים יחד.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.