אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> מדינת ישראל נ' פ.

מדינת ישראל נ' פ.

תאריך פרסום : 11/09/2017 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית משפט השלום כפר סבא
32639-12-16
06/09/2017
בפני השופט:
דרור קלייטמן

- נגד -
מאשימה:
מדינת ישראל
נאשם:
נ.ב.ס.פ.
הכרעת דין
 

 

 

בהתאם לסעיף 182 לחוק סדר הדין הפלילי אני מודיע בפתח הכרעת הדין כי החלטתי לזכות את הנאשם.

רקע

  1. נגד הנאשם הוגש כתב אישום המייחס לו עבירה של איומים בהתאם לסעיף 192 לחוק העונשין- התשל"ז – 1977.

  2. על פי כתב האישום, בתאריך 25.9.16, צעק הנאשם אשר היה בקומה הראשונה של ביתו, לעבר אשתו ובנו אשר היו בקומה השנייה, כי יהרוג אותם. באותן הנסיבות אף ניתק את זרם החשמל בקומת המגורים של אשתו ובנו.

  3. במענה לכתב האישום, כפר הנאשם במיוחס לו וטען כי הרקע להגשת התלונה על ידי אשתו ובנו, הינו סכסוך בין בני הזוג שבגינו מתנהל הליך בבית המשפט לענייני משפחה.

    ראיות הצדדים

  4. מטעם התביעה העיד השוטר שלומי שוורץ, אשר גבה את הודעת הנאשם והמתלוננת. באמצעות עד זה הוגשה בהסכמה הודעת הנאשם (ת/1).

  5. העידה המתלוננת, הגב' ר. פ. , אשר תיארה את הסכסוך הקיים בין בני הזוג ואת העובדה כי מאז שנת 2011, הם מתגוררים בנפרד, באופן שהיא וילדיה מתגוררים בקומה השנייה של הבית בעוד הנאשם גר בקומה הראשונה. היא תיארה כי בבוקרו של יום 25.9.16, אירע אירוע אלים בין הנאשם לבנם צ. , כאשר בסופו של אירוע זה הורחק הבן מהבית. לטענתה, כשחזרו לביתם לפנות ערב, איים הנאשם עליה ועל בנה מ. והפסיק להם את החשמל. האיומים נשמעו מפיו של הנאשם אשר שהה בקומה הראשונה, אך לדבריה לא יכלה לראות אותו, ומיד לאחר האיומים נותק החשמל. בתגובה לאיומים הסתגרה המתלוננת ובנה בקומה העליונה. באשר לתוכן האיומים, בתחילה העידה המתלוננת כי הנאשם אמר שהוא רוצה לגרש אותם ולהכות אותם, בהמשך כשנשאלה שוב על ידי התובעת באשר לתוכן האיומים אמרה שהוא אמר שימית אותם וישחט אותם ויוציא אותם מהבית, היא אף הדגישה שזו לא הפעם הראשונה בה הוא איים עליהם בצורה הזאת. בחקירתה הנגדית תיארה שוב כי הנאשם איים עליהם שיגרש אותם ויוציא אותם מהבית וכשנשאלה מדוע בתחילה אמרה שהאיום היה שיוציא אותם מהבית ורק מאוחר יותר אמרה שהאיום היה שיהרוג אותם, ענתה כי זה אותו דבר כי הוא רוצה לשחוט אותם ולסלק אותם מהבית. במהלך החקירה הנגדית הוגש בהסכמה פרוטוקול דיון מבית המשפט לענייני משפחה (נ/1), המדובר בדיון שהתקיים בתאריך 29.9.16 בו הוגשה בקשה לצו הגנה בגין האירוע נשוא כתב האישום, שם תיארה המתלוננת כי הנאשם עלה למעלה והתחיל לאיים ולצעוק :"אני אשחט אתכם ואהרוג אתכם" וניסה לנתק את החשמל. בחקירתה החוזרת תיארה המתלוננת כי הנאשם אמר – אני אסלק אתכם מהבית, אני אכה אתכם, אשחט אתכם ואסלק אתכם מהבית. הודעת המתלוננת במשטרה הוגשה בהסכמה (נ/2).

  6. בנוסף העיד המתלונן, בנו של הנאשם, מ. פ. . לדבריו, בעת שהיה עם אמו במרפסת שמע את הנאשם אומר לעברם :"אני אהרוג אתכם, אני אוציא אתכם מהבית" ולאחר מכן נכנס הנאשם לבית וניתק את החשמל. הוגש דיסק ובו הקלטת שיחתו של המתלונן למשטרה(ת/3) וכן תמלול השיחה (ת/2). בחקירתו הנגדית נשאל המתלונן מדוע למוקדנית במוקד 100 אמר כי הנאשם מאיים להרוג את אמא שלו ולשוטר שהגיע לביתם אמר שהנאשם איים להרוג את שניהם והוא ענה כי בעת השיחה למוקדנית היה שרוי בפחד ולמעשה התכוון לומר כי הנאשם איים על שניהם. הודעתו של המתלונן הוגשה גם היא בהסכמה (נ/3).

  7. כמו כן, העיד השוטר שניר צוברי, אשר הגיע למקום האירוע בהתאם לקריאתו של המתלונן. הוגש דו"ח הפעולה שנרשם על ידו (ת/4). בחקירתו הנגדית תיאר כי המתלונן כיוון אותו בטלפון למקום וכשהגיע מצא את המתלוננת יושבת ובוכה כשראשה בין רגליה והיא אמרה לו כי היא מפחדת מאד מבעלה, הוא אף ציין כי המקום היה חשוך. בדו"ח הפעולה שהוגש מתאר השוטר את האירוע בצורה דומה וכן מספר כי הנאשם הכחיש כי איים על המתלוננים אולם הודה כי כיבה להם את החשמל, מאחר והם ניתקו לו את האינטרנט.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ