אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק ת"ק 20493-12-11

החלטה בתיק ת"ק 20493-12-11

תאריך פרסום : 23/01/2013 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריית גת
20493-12-11
26/03/2012
בפני השופט:
רובין לביא

- נגד -
התובע:
רשל אוחיון
הנתבע:
1. אלכסנדר סוקולובסקי
2. חנות רהיטים פורניטור

החלטה

הצילום מוגש ומסומן ת/ 1.

המסמך יסרק.

<#4#>

ניתנה והודעה היום ג' ניסן תשע"ב, 26/03/2012 במעמד הנוכחים.

רובין לביא, שופטת בכירה

גב' אוחיון ריקה

הם תיקנו ואחרי התיקון יותר גרוע, יש תפרים גסים ואי אפשר לתקן. פשוט רואים פיצוצים, מראה לבית המשפט (מסומן ת/ 2).

מציג צילום שבו רואים את התיקון בתפר גס ואת הפיצוצים ליד (מסומן ת/ 3). זה לאורך כל המערכת. אני מראה עוד צילום עם תפר ולידו נוצרים פיצוצים (מסומן ת/ 4).

כל המערכת מלאה קרעים ופיצוצים. החלק השמאלי הכי  גרוע וגם הם עשו את התיקון.

רק מכתב הגנה גילינו שזה משולב.

לשאלת בית משפט אם יש שוני בצבע או נראים אותו דבר, אני משיבה נראו לחלוטין אותו דבר, אי אפשר לראות שאחד עור ואחד דמוי עור. שהזעקנו אותו באוגוסט, שלחו נציג של החברה הגיע ואמר שאי אפשר לתקן וצריך להחליף .

לשאלת בית משפט, הנציג של איטליה הקטנה שאמר שאי אפשר לתפור את זה, זה היה בפעם הראשונה. פנינו שוב לדוד ודוד אמר שיטפל בזה, החלו החגים, ראש שנה, סוכות, שום דבר לא זז, פנינו אליו ודוד התפלא שהם לא טפלו בנו. זה תהליך מאוגוסט עד סוף אוקטובר בערך. בסוף אוקטובר דוד התקשר אלינו ואז לקחו את הסלון, מיד אחרי סוכות, ואמרו תוך כמה ימים יחזירו אותו, במשך חודש, כמעט חודש - 3 שבועות, היינו ללא סלון. אמא שלי עם בעיות ברכיים, ואבי נכה יושבים על מזרון, הסתבר, שהיינו זכאים לסלון חלופי. לא היתה תקשורת בין דוד לאיטליה הקטנה בענין זה. שראינו מתעכב החזרה של הסלון פנינו כמה פעמים גם למאיה ודוד, קיבלנו תגובה מה אתם בלחץ, יש לכם סלון חלופי? אמרו שזה חג ונחכה עוד כמה ימים, קיבלנו את הסלון אחרי כמה ימים ומאיה אמרה אם בא הסלון עם בעיה, אל תתעסקו עם המובילים, כל בעיה תפנו אלינו. המובילים פתחו את הסלון, פרקו אותו, ויצאו מהבית, אז ראינו את התפרים וקרעים שנשארו. מיד התקשרתי לחנות, דיבתרי עם מאיה, דוד לא היה, ושם היא כבר לא היתה נחמדה וזה גרם לי להתפרץ, ואני למחרת התנצלתי בפני דוד. דוד הגיע למחרת ביום שישי ושם ביקשנו שלא רואים שיתקנו את הסלון, אלא או רוצים סלון חדש שאנו נבחר, אפילו לא מאותו דגם כי נפגענו או שיחזירו את כל הכסף. דוד לא היה מוכן לשמוע , הוא אמר אי אפשר להחזיר את הכסף ויברר מול החברה איטליה הקטנה מה אפשר לעשות. אז אחרי כמה ימים שאנו פנינו, בגלל לא קיבלנו תשובה, אמר שיבואו ויתקנו שוב, ואמרנו שאנו לא מסכימים והעברנו לתביעה.

חקירה נגדית

אין.

נציג הנתבעת

אין לי מה לשאול. הם לא רצו לקבל את השירות בפעם השניה.

הנתבעים

אנו מעבירים זה עתה לתובעות סך של 500 ש"ח עבור ההוצאות שגברתי פסקה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ