אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> דחיית בקשה להימנע מהרשעת נאשמים שצילמו בסתר קטינה מקיימת עמם יחסי מין

דחיית בקשה להימנע מהרשעת נאשמים שצילמו בסתר קטינה מקיימת עמם יחסי מין

תאריך פרסום : 19/11/2015 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית משפט השלום כפר סבא
51283-09-14
16/11/2015
בפני השופט:
מיכאל קרשן

- נגד -
המאשימה:
מדינת ישראל
עו"ד טלי קרת מפרקליטות מחוז המרכז
הנאשמים:
1. א.ה.
2. א.ל.

עו"ד ציון אמיר
עו"ד אבי חימי
עו"ד ענת הדד
עו"ד אריה שכנאי
הכרעת דין
 

 

  1. ביום 25.2.15 הודו הנאשמים בעובדות כתב האישום, במסגרת הסדר דיוני שלפיו לא הורשעו באותו שלב, בביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות באמצעות צילום ופרסום, לפי סעיפים 2(3) ו-2(4) לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 (להלן – "חוק הגנת הפרטיות"), יחד עם סעיף 2(ב)(1)(2) לחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה- 1965.

 

  1. במסגרת ההסדר, הודיעה המאשימה כי עמדתה להרשעה, של"צ, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 10,000 ₪ שכל אחד מהנאשמים יעביר למרכז לנפגעי תקיפה מינית.

 

  1. לפי עובדות כתב האישום, במחצית הראשונה של שנת 2012 הכירה קטינה ילידת 1996 (להלן – "המתלוננת") את נאשם 2. משלב מסוים החלו השניים לקיים יחסי מין. במועד לא ידוע עובר לחודש יוני 2012 הכירה המתלוננת גם את נאשם 1, חברו של נאשם 2, ויצרה גם עמו קשרים אישיים שכללו יחסי מין בהסכמה. במהלך הזמן, לאחר שנחשף דבר קיום הקשרים עם כל אחד מן הנאשמים, החלו כל השלושה להיפגש ולקיים יחסי מין מוסכמים בצוותא חדא.

 

במועד מסוים בסוף חודש יוני 2012 אספו הנאשמים את המתלוננת מבית הספר בו למדה ונסעו עמה ברכבו של נאשם 1 לאזור ובו פרדסים וחנו שם את הרכב. השלושה פשטו את בגדיהם וקיימו יחסי מין בהסכמה. במהלך היחסים החל נאשם 1, בידיעתו ובהסכמתו של נאשם 2, לצלם באמצעות הטלפון הסלולרי שלו את המתלוננת, את עצמו ואת נאשם 2 מקיימים יחסי מין. המתלוננת הבחינה במכשיר הטלפון ושאלה את נאשם 1 לפשר הדבר. נאשם 1 השיב לה כי השתמש בטלפון על מנת להאיר את האזור שהיה חשוך, וכל זאת בעודו מצלם את יחסי המין עם המתלוננת.

 

גם במועד נוסף צילם נאשם 1, בידיעתו ובהסכמתו של נאשם 2, את המתלוננת מקיימת יחסי מין עמו ועם נאשם 2 בחצר בית ספר באחת מערי השרון.

 

בהמשך העביר נאשם 1 את הסרטונים לנאשם 2 באמצעות תוכנת ה- WhatsApp, ונאשם 2 העבירם לאחר. בעקבות האמור, במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר 2012 הופצו הסרטונים או חלקם ברבים, אם בתוכנת ה-WhatsApp, אם באינטרנט, בין השאר בקרב תלמידי בית הספר בו למדה המתלוננת.

 

משנודע למתלוננת אודות הפצת הסרטונים בין חבריה לספסל הלימודים ניסתה לשלוח יד בנפשה.

 

  1. בהתאם להסדר הדיוני נתבקש שירות המבחן לערוך תסקירים אודותיהם וכן נתבקש תסקיר בעניינה של נפגעת העבירה.

 

  1. מן התסקיר בעניינו של נאשם 1 עולה, כי נאשם זה, כיום בן 21.5, סיים 12 שנות לימוד ושירות צבאי מלא, וברצונו להירשם בעתיד הקרוב ללימודי משפטים. הנאשם נעדר עבר פלילי. הנאשם הסביר את מעשיו על רקע רצון לתעד את האקט המיני כחלק מפנטזיה מינית. בדבריו ציין כי לא היה בכוונתו להפיץ את הסרטון ברבים וכי נועד לו ולחברו, נאשם 2. הנאשם הסביר תחושה של התלהבות שחש מההתנסות מסוג זה אותה תיאר כחדשה ומסעירה עבורו בגילו הצעיר. לדבריו, לא היה מודע לכך שחברו, נאשם 2, העביר את הסרטון לחבר נוסף וכשנודע לו יצר קשר מידי עם המתלוננת ויידע אותה על כך שצילם ושהסרטון הופץ. מסר כי על רקע תגובתה הנסערת ותחושת דאגה למצבה עמד בקשר טלפוני אינטנסיבי עמה ועם חברתה, אולם מאוחר יותר נודע לו כי ניסתה לשים קץ לחייה. עוד עולה מדבריו של הנאשם כי לא ידע שהמתלוננת מטופלת תרופתית, נתון אשר היה עשוי להעיד, לתפיסתו, על מורכבות מצבה הרגשי/נפשי וכי ייתכן ומידע זה היה משפיע על בחירותיו והתנהלות בקשר עמה.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ