אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> גלילי נ' די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע"מ

גלילי נ' די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע"מ

תאריך פרסום : 27/09/2011 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות רמלה
41759-10-10
23/09/2011
בפני השופט:
עדנה יוסף-קוזין

- נגד -
התובע:
אלון גלילי
הנתבע:
די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע"מ
פסק-דין

פסק דין

א. פתח דבר

 

1.התובע הינו לקוח של הנתבעת שהינה חברה בעלת רישיונות מאת משרד התקשורת למתן שירותי טלוויזיה רב ערוציים באמצעות לווין.

 

2.בתביעתו תבע התובע לחייב את הנתבעת לשלם לו סך של 26,125₪ בגין פיצוי על כך שהיה מנוע מלצפות בשידורי הטלוויזיה במשך 10 ימים, השבת דמי שימוש אשר נגבו מהתובע עקב אי ניתוקו מהשירות ביוני 2010, פיצוי בגין בזבוז זמנו של התובע בהמתנה למענה נציגי הנתבעת בטלפון, בזבוז זמנו עקב הכנת כתבי תביעה, עוגמת נפש ופיצוי בהתאם לסעיף 31א(2ב) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.

 

3.התובע עתר גם למתן צווי עשה ובכלל זה לחייב את הנתבעת לממן חיבורו של התובע לחברת כבלים וכן לחייב את הנתבעת להמשיך ולספק לתובע שירותי קליטת ערוצי הטלוויזיה עד למועד חיבורו של התובע לחברת הכבלים. סעדים אלה לא יידונו שכן אינם בסמכות בית המשפט לתביעות קטנות. (סעיף 60(א) לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], תשמ"ד-1984).

 

ב. ביטול העסקה

 

ב.1. טענות התובע

 

4. התובע טען בכתב התביעה המתוקן כי ביום שבת, 12.06.10, התקשר לנתבעת עקב תקלה אשר מנעה ממנו לצפות בשידורי הטלוויזיה בכל מכשירי הטלוויזיה בביתו. לדברי התובע, נציג הנתבעת מסר לו כי למחרת היום בשעות הבוקר, נציג הנתבעת ייצור קשר עם התובע ויתאם עימו שעה לביקור טכנאי לתיקון התקלה.

 

5.למחרת, ביום 13.06.10, המתין לשיחת טלפון של הנתבעת אך זו לא יצרה עימו קשר. משעות הצהריים ניסה להשיג את התובעת מספר פעמים, אך מאחר שבכל פעם היה עליו להמתין לנציג זמן רב, ניתק את השיחות עקב צורכי עבודתו. לדברי התובע, הנתבעת לא יצרה עמו קשר באותו יום.

 

6.ביום 14.06.10 התובע יצר קשר עם הנתבעת. לדבריו, נציגת הנתבעת מסרה לו כי טענותיו מוצדקות ולא היה בפיה הסבר לאי תיאום טכנאי. בעקבות שיחה זו ביקש התובע להתנתק מהשירות. הנציגה מסרה לתובע כי אין זה בסמכותה לבצע ניתוק, היא העבירה את השיחה לנציגה אחרת ולאחר דין ודברים עם הנציגה האחרת, התובע ביקש להתנתק מהשירות. הנציגה מסרה כי עלות הניתוק הינה כ- 1,000₪ עקב התחייבות התובע כלפי הנתבעת בגין YESMAX. התובע הסכים לשלם את הסכום המבוקש ונציגת הנתבעת אמרה כי הניתוק יבוצע בתוך 48 שעות.

 

7.יומיים לאחר מכן, ב- 16.06.10, התקשר לתובע נציג הנתבעת התנצל וביקש אפשרות לתקן את המצב. הנציג הבטיח לתובע כי הוא יזוכה בגין הימים בהם לא צפה בטלוויזיה וכי יתאם משלוח טכנאי למחרת, ליום 17.06.10 בין השעות 17:00-19:00. התובע הבהיר לנציג כי רק בנו יהיה בבית וכאשר הטכנאי יגיע, התובע יוכל להגיע בתוך כחצי שעה. לחלופין, ביקש שתינתן לו התראה בת חצי שעה טרם בואו של הטכנאי, על מנת שיוכל להגיע לביתו. לאחר בירור שערך, הנציג הסכים לתנאי זה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ