- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- הדין האמריקאי
- דיני תעופה
- מטבעות דיגיטליים
- אשרות עבודה
- דיני עבודה
- תביעות ביטוח ונזקי רכוש
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- חוקתי ומנהלי
- גישור ובוררויות
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- תמ"א 38
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- אזרחות זרה ודרכון זר
- ירושות וצוואות
- נוטריון
פרטנר אינה אחראית לאובדן זיכרונות שלא גובו במכשירי לקוחותיה
לפסק הדין בעניין גבאי אתי נגד פרטנר תקשורת בע"מ
הגב' גבאי הגיעה למרכז השירות של חברת פרטנר על מנת לתקן את מכשיר הטלפון הנייד שלה, אך משקבלה אותו בחזרה, התברר לה לתדהמתה כי כל הזיכרונות והמידע שהיו על גבי המכשיר, ובהם חובות כספיים של לקוחות שאין באפשרותה לשחזר - נמחקו.
בתביעה שהגישה הגב' גבאי כנגד פרטנר, קבע בית המשפט לתביעות קטנות באשדוד, כי חברת פרטנר תקשורת אינה אחראית לאיבוד זיכרונות ונתונים שלא גובו במכשירי לקוחותיה. בהסכם ההתקשרות בין החברה ללקוח מוסבר כי כדי להימנע מאובדן מידע במקרה של תקלה או אבדן המכשיר, יש לגבות את המידע המאוחסן במכשיר.
השופט גיל דניאל קבע כי אדם המחזיק לטענתו כמות של נתונים בעלי חשיבות בזיכרון המכשיר, ואינו טורח לגבותם בשום צורה נוספת ואף לא על גבי כרטיס ה-SIM, נוטל על עצמו סיכון מיותר.
לדברי השופט: " התובעת התרשלה בהתנהגותה בכך שלא דאגה לגבות הן את מספרי הטלפון שבזיכרון והן את הנתונים הנוספים בעלי החשיבות עבורה - בדרך כלשהיא".
לפסק הדין בעניין גבאי אתי נגד פרטנר תקשורת בע"מ
למדור תיירות וצרכנות
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.
