אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> פרטנר אינה אחראית לאובדן זיכרונות שלא גובו במכשירי לקוחותיה

פרטנר אינה אחראית לאובדן זיכרונות שלא גובו במכשירי לקוחותיה

מאת: דפי קרייז | תאריך פרסום : 30/08/2007 13:10:00 | גרסת הדפסה

לפסק הדין בעניין גבאי אתי נגד פרטנר תקשורת בע"מ

הגב' גבאי הגיעה למרכז השירות של חברת פרטנר על מנת לתקן את מכשיר הטלפון הנייד שלה, אך משקבלה אותו בחזרה, התברר לה לתדהמתה כי כל הזיכרונות והמידע שהיו על גבי המכשיר, ובהם חובות כספיים של לקוחות שאין באפשרותה לשחזר - נמחקו.

בתביעה שהגישה הגב' גבאי כנגד פרטנר, קבע בית המשפט לתביעות קטנות באשדוד, כי חברת פרטנר תקשורת אינה אחראית לאיבוד זיכרונות ונתונים שלא גובו במכשירי לקוחותיה. בהסכם ההתקשרות בין החברה ללקוח מוסבר כי כדי להימנע מאובדן מידע במקרה של תקלה או אבדן המכשיר, יש לגבות את המידע המאוחסן במכשיר.

השופט גיל דניאל קבע כי אדם המחזיק לטענתו כמות של נתונים בעלי חשיבות בזיכרון המכשיר, ואינו טורח לגבותם בשום צורה נוספת ואף לא על גבי כרטיס ה-SIM, נוטל על עצמו סיכון מיותר.

לדברי השופט: " התובעת התרשלה בהתנהגותה בכך שלא דאגה לגבות הן את מספרי הטלפון שבזיכרון והן את הנתונים הנוספים בעלי החשיבות עבורה - בדרך כלשהיא".

לפסק הדין בעניין גבאי אתי נגד פרטנר תקשורת בע"מ

למדור תיירות וצרכנות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ