חפש עורך דין לפי תחום משפטי
- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- הדין האמריקאי
- דיני תעופה
- מטבעות דיגיטליים
- אשרות עבודה
- דיני עבודה
- תביעות ביטוח ונזקי רכוש
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- חוקתי ומנהלי
- גישור ובוררויות
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- תמ"א 38
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- אזרחות זרה ודרכון זר
- ירושות וצוואות
- נוטריון

יש להביא רפורמה וחקיקה שוויונית
נושא הארנונה הוא בעייתי. כידוע בכל עיר יש את השינוי בין הסיווגים וההגדרות. אבל מצד שני אינה דומה תל אביב לדימונה (לרוב צערינו..) אבל גם בשכונות השונות בעיר כמו פתח קווה או חולון ישנם שכונות ברמה גבוהה והאחרות מוזנחות. רפורמה נכונה ותחשיב של הוצאה תמורה הכנסה בעיר יובילו לשוויון (או אולי יעמיקו את ההפליה) אך נושא שלא הוסדר כבר מקום המדינה הוא הסיווגים - למה בעיר אחת יהיה סיווג לבית מלאה לעופרת שישלם מחיר ארנונה נמוך ובעיר השנייה הוא יסווג ב"מלאכה" וישלם יותר? שכונה אחת תשלם 50 ש"ח למטר והשנייה 70 ש"ח למטר? האם הפינוי של האשפה והתאורה בשכונה הנמוכה הוא זול יותר או שבה משקיעים פ0חות? אולי המדד יהיה מעורבות תושבים ואכפתיות ושכונה שתמחזר יותר ותרוויח לעירייה הוצאות תקבל הנחה משמעותית בארנונה - הצעה טובה לדעתי !!צריך לעשות בדק בית רחב ולתקן ליקויים רבים בכל נושא הארנונה.
לא צריך להפקיע את גביית הארנונה מהשלטון המקומי, כן לקבוע כללים אחידים בכל הארץ שהרשות המקומית אינה רשאית לכלול את השטחים המשותפים במדידות הארנונה, שהמדידות יהיו מהקיר הפנימי בבית ולא מהקיר החיצוני. כיום יש כללים שונים לכל רשות, כאשר מועצת הרשות היא שקובעת את הכללים מידי שנה בישיבה מיוחדת לאישור צו הארנונה והיד קלה על ההדק כשהרשות נמצאת במצוקה תקציבית, על כן על משרד הפנים להתערב ולקבוע תעריפי ארנונה מקסימליים בהתאם למצב הסוציו - אקונומי של כל רשות. יש גם לבחון את אותם ההנחות בארנונה שמעניקה הרשות מעבר להנחות שנקבעו בחוק ועליהם אין עוררין, שכן פעמים רבות מוענקות הנחות כאתנן למי שלא מגיע וגורעות בכך מתקציב הרשות שממהרת להעלות ארנונה בשנה שלאחר מכן. ישנם עוד צרות חולות רבות בכל תחום הארנונה ויש לעשות בדק בית רחב ולתקן ליקויים רבים.חלק מהשחיתות בעיריות
דחוף להוציא מהעיריות שהם דוגמה לשחיתות באישור משרד הפניםיש להקים רשות מממשלתית לקבעית גובה הארנונה בכל ישוב ובכלל
חייבת לקום רשות ממשלתית האחראית לקביעת גובה הארנונה בכל ישוב ובכלל..לפי פרמטרים שונים ומשתנים בכל ישוב.. למשל... בכל ישוב הוצאותשונות על איסוף אשפה, בהתחשב בגודלו, ובמרחק להטמנת האשפה...וכו.. ולהפקיע זאת מרשות העייריותהגיע הזמן לשים קץ על גובה סכום גביית הארנונה
צריך לקבוע גובה הארנונה בכל ישוב לפי פרמטרים שונים ומשתנים ולפי השירות שיינתן לתושבים מכל רשות ורשות בהתחשב במקומות המגורים השונים , כמו פיתוח , תעשייה , תשתיות וכו'ארנוננה
2 דברים חשובים 1 היום הארנונה השנתית הגיעה לרמה של משכורת חודשית של המוביל במשפחה כלומר אם אתה משלם 1600 לחודשים X6 9600 בשנה.תבדקו ותופתעו. 8.3% משכר הולך לארנונה 2 הארנונה לעסקים הפכה אותנו בעלי הנכסים לדייקים של העירייה הם עושים מה שבא להם ואין פוצה פה לדוגמא נכס שכ 30 שנה משלם לפי סיווג מסויים כמו תעשיה ומלאכה ביום מסויים העיריה מפצלת לך אותו ומחלקת ל2 ארנונות תעשיה ומלאכה + מסחר שימו לב החלוקה הזו גורמת לרבע את המחיר חנות יהלומים בשטח של 20 מטר עם מחזור מכירות ענק המחיר זהה לחנות רהיטים שצריכה לתצוגה 400 מטר ועושה 10% מחזור מחנות היהלומים איפה הצדק?שחיתות בחסות משרד הפנים
משרד הפנים מאשר בתירוצים שונים את התנהלות הרשויות בארץ ולא משנה אם זו עירייה או מועצה מקומית. יש לקבוע שאם ראש רשות מקומית אינו מבצע את האמור לבצע ברשות, כגון איסוף אשפה, ניקיון רחובות, אי מתן שרותים כגון הדברה, אי טיפול בתלונות תושבים וכד' יועמד לדין מיידית ראש הרשות ע"י גורם חיצוני שיקבע ע"י הממשלה מאחר ומשרד הפנים אינו עושה דבר וחצי דבר למעט להוציא איזה מסמך כזה ו/או אחר, כך ממשיך ראש הרשות המקומית במעשיו הלקויים ולבזבז את משאביה של הרשות המקומית.חישוב הארנונה לפי ערך הבית ולא לפי גודלו
יש לפעול לחיובי ארנונה לפי ערך הבית בשוק החופשי. ערך שיעודכן ע"י השמאי הממשלתי אחת לשנה בכל המדינה, וניתן יהיה לערער אליו תוך 90 יום מיום הפרסום. זה רק נכון שמי שערך ביתו הוא גדול יותר ישלם ארנונה גבוהה יותר, בלי קשר לגודל הבית. במקרה הגרוע לקבוע נוסחה המשלבת בין ערך הבית וגודלו.