ﱐ
כניסה
הרשמה
למנויים ומשתמשים חדשים
מנוי חינם
לחברי לשכת עורכי הדין
אינדקס עורכי דין
פסיקה
המגזין
טפסים
פסקדין Live
משאלים
שירותים משפטיים
פורום עורכי דין
עוד
מדורים נוספים
דיני חוזים
מומחים לדין הזר
ייפוי כוח מתמשך
משפט מסחרי
ניכור הורי
דיני עבודה
תביעות ביטוח ונזקי רכוש
פלילי
מקרקעין ונדל"ן
דיני צרכנות ותיירות
בנקים
קניין רוחני
דיני משפחה
דיני חברות
הוצאה לפועל
רשלנות רפואית
נזקי גוף ותאונות
מיסים
תעבורה
צבא ומשרד הבטחון
ביטוח לאומי
תמ"א 38
לשון הרע
חדלות פירעון
אזרחויות ואשרות
ירושות וצוואות
כללי
מחשבונים משפטיים
הרשמה לניוזלטר
שירותים משפטיים
מיטב נותני השירותים המשפטיים לעורכי דין, המומחים המשפטיים של פסקדין.
חיפוש פסיקה
מחפש פסק דין? מנוע החיפוש של פסקדין מכיל אלפי פסקי דין במגוון תחומים.
מיקומך באתר:
עמוד ראשי
>>
חקיקה
>>
תקנות התכנית להבראת כלכלת ישראל (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנות הכספים 2003 ו-2004) (מס' 2) (איחוד רשויות מקומיות) (הוראת שעה), התשס"ד-2004 - פסקדין
חפש עורך דין לפי תחום משפטי
עורכי דין בתחום
אזרחויות ואשרות
אזרחות זרה ודרכון זר
אשרות עבודה
ביטוח לאומי
גישור ובוררויות
דיני חברות
דיני חוזים
דיני משפחה
דיני ספורט
דיני עבודה
דיני צרכנות ותיירות
דיני תעופה
הדין האמריקאי
הוצאה לפועל
חוקתי ומנהלי
ייפוי כוח מתמשך
ירושות וצוואות
לשון הרע
מומחים לדין הזר
מטבעות דיגיטליים
מיסים
מקרקעין ונדל"ן
משפט מסחרי
נוטריון
נזקי גוף ותאונות
פלילי
פשיטת רגל
צבא ומשרד הבטחון
קניין רוחני
רשלנות רפואית
תביעות ביטוח ונזקי רכוש
תביעות ייצוגיות
תמ"א 38
תעבורה
תקשורת ואינטרנט
|
בחר אזור
אזור המרכז
אזור הצפון
אזור הדרום
אזור השפלה והסביבה
ירושלים והסביבה
אזור השרון והסביבה
יהודה ושומרון
אילת
חיפה והקריות
|
דיני חוזים
מומחים לדין הזר
ייפוי כוח מתמשך
משפט מסחרי
ניכור הורי
דיני עבודה
תביעות ביטוח ונזקי רכוש
פלילי
מקרקעין ונדל"ן
דיני צרכנות ותיירות
בנקים
קניין רוחני
דיני משפחה
דיני חברות
הוצאה לפועל
רשלנות רפואית
נזקי גוף ותאונות
מיסים
תעבורה
צבא ומשרד הבטחון
ביטוח לאומי
תמ"א 38
לשון הרע
חדלות פירעון
אזרחויות ואשרות
ירושות וצוואות
תקנות התכנית להבראת כלכלת ישראל (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנות הכספים 2003 ו-2004) (מס' 2) (איחוד רשויות מקומיות) (הוראת שעה), התשס"ד-2004
תקנות התכנית להבראת כלכלת ישראל (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנות הכספים 2003 ו-2004) (מס' 2) (איחוד רשויות מקומיות) (הוראת שעה), התשס"ד-2004
בתוקף סמכותי לפי סעיף 20 לחוק התכנית להבראת כלכלת ישראל (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנות הכספים 2003 ו-2004) (מס' 2), התשס"ג-2003 (להלן - החוק), אני מתקין תקנות אלה:
פרק א': פרשנות
1. הגדרות
בתקנות אלה -
"בחירות לרשות המאוחדת" - הבחירות הראשונות לראש הרשות המאוחדת או למועצת הרשות המאוחדת, בין שנערכו לפני תחילתן של תקנות אלה ובין לאחריה;
"דיני המכרזים ברשויות מקומיות" - תקנות העיריות (מכרזים), התשמ"ח-1987, צו המועצות המקומיות (א), התשי"א-1950, וצו המועצות המקומיות (מועצות אזוריות), התשי"ח-1958;
"דיני קבלת עובדים ברשויות המקומיות" - תקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התש"ם-1979, צו המועצות המקומיות (שירות העובדים), התשכ"ב-1962, צו המועצות המקומיות (נוהל קבלת עובדים לעבודה), התשל"ז-1977;
"מינהל השירות" - מינהל שירות העובדים ברשויות המקומיות;
"רשות מקומית" - עיריה או מועצה מקומית;
"רשות מאוחדת" - כהגדרתה בסעיף 9 לחוק;
"תקופת המעבר" - כהגדרתה בסעיף 12(א) לחוק.
פרק ב': תקציב
2. הכנת תקציב
ראש הרשות המאוחדת יכין הצעת תקציב לרשות המאוחדת, ויגישה לאישור מועצת הרשות המאוחדת (להלן - המועצה) לא יאוחר מתום שלושה חודשים מיום הבחירות לרשות המאוחדת.
3. תקופת תקציב
הצעת התקציב לרשוה המאוחדת תהיה -
(1) ברשות מאוחדת שהבחירות בה נערכו ביום ב' בחשון התשס"ג (28 באוקטובר 2003) - לתקופה שמיום ב' בניסן התשס"ד (1 באפריל 2004) עד יום י"ט בטבת התשס"ד (31 בדצמבר 2004);
(2) ברשות מקומית שהבחירות בה ייערכו ביום ד' בשבט התשס"ד (27 בינואר 2004) - לתקופה שמיום י"ב בסיון התשס"ד (1 ביוני 2004) עד יום י"ט בטבת התשס"ד (31 בדצמבר 2004).
4. אישור התקציב
(א) המועצה תחל בדיון בהצעת התקציב לא יאוחר משבועיים מיום הגשתה ותאשר אותה, בשינויים או בלא שינויים, עד יום תחילתה של התקופה שאליה מתייחס התקציב, לפי הענין.
(ב) תקציב הרשות המאוחדת טעון אישורו של השר.
5. תוכן התקציב
תקציב הרשות המאוחדת יכלול את אמדן התקבולים והתשלומים של כל הרשויות המקומיות שאוחדו לרשות המאוחדת ואת אמדן התקבולים והתשלומים של הרשות המאוחדת.
6. תקציב הרשויות המאוחדות
אישר השר את תקציב הרשות המאוחדת יבוא התקציב האמור במקום תקציבי הרשויות המתאחדות.
7. תחולת דינים
על תקציב הרשות המאוחדת ובכלל זה על עריכתו, אישורו ופרסומו יחולו, נוסף על האמור בפרק זה גם הוראות פקודת העיריות והתקנות שלפיה ופקודת המועצות המקומיות והצווים שלפיה.
פרק ג': עובדי הרשות המאוחדת
8. מינוי נושאי משרה
(א) הרשות המאוחדת תמנה מנהל כללי או מזכיר, גזבר, מהנדס, יועץ משפטי, מבקר ומנהל מחלקת חינוך (להלן - נושאי משרה) לרשות המאוחדת, לא יאוחר מתום חמישה חודשים מיום הבחירות לרשות המאוחדת.
(ב) לא ימונה מזכיר ברשות מאוחדת שימונה בה מנהל כללי.
9. מינוי עובדים
הרשות המאוחדת תמנה מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות ועובדים לתפקידים אחרים ברשות המאוחדת, ככל שהם נדרשים לצורך ביצוע האיחוד, לא יאוחר מתום אחד עשר חודשים מיום הבחירות לרשות המאוחדת.
10. דרכי מינוי עובדים ברשות המאוחדת
(א) על מינוי עובדים ונושאי משרה שהם עובדים ברשות המאוחדת יחולו בתקופת המעבר דיני קבלת עובדים ברשויות המקומיות, לפי הענין, בשינויים אלה:
(1) תנאי הכשירות ודרישות משרה יהיו כפי שיקבע השר, למעט לענין עובדים ונושאי משרה שכשירותם נקבעה בדין;
(2) ראש הרשות המאוחדת יפרסם על המשרה מכרז פנימי, לאחר שקיבל לכך את אישורו של ראש מינהל השירות;
(3) לא נמצא מועמד מתאים במכרז הפנימי, יפורס לגבי המשרה מכרז פומבי.
(ב) על אף הוראות תקנות משנה (א)(2) ו-(3), לא תחול חובת מכרז פנימי או פומבי על סוגי משרות הפטורות ממכרז לפי דיני קבלת עובדים ברשויות מקומיות.
(ג) בתקנה זו, "מכרז פנימי" - מכרז שאליו יכולים לגשת עובדי הרשויות המקומיות לרשות המאוחדת או עובדי הרשות המאוחדת.
11. ועדת בחינה לנושאי משרה
(א) הרכב ועדת הבחינה, בתקופת המעבר, לעובדים ונושאי המשרה ברשות המאוחדת המנויים בתקנה 8(א), למעט מנהל מחלקת חינוך ומנהל מחלקת רווחה יהיה כמפורט להלן:
(1) ראש הרשות המאוחדת;
(2) ראש מינהל השירות או נציגו;
(3) נושא משרה או עובד בתפקיד זהה ברשות מקומית אחרת שימנה ראש מינהל השירות.
(ב) הרכב ועדת בחינה, בתקופת המעבר, למנהל מחלקת חינוך ברשות המאוחדת יהיה כמפורט להלן:
(1) ראש הרשות המאוחדת;
(2) ראש מינהל השירות או נציגו;
(3) הממונה על המחוז במשרד החינוך או נציגו.
(ג) הרכב ועדת בחינה, בתקופת המעבר, למנהל מחלקת רווחה ברשות המאוחדת יהיה כמפורט להלן:
(1) ראש הרשות המאוחדת;
(2) ראש מינהל השירות או נציגו;
(3) הממונה על המחוז במשרד החינוך או נציגו.
(ד) הרכב ועדת בחינה, בתקופת המעבר, לתפקידים אחרים ברשות המאוחדת יהיה כמפורט להלן:
(1) המנהל הכללי של הרשות המאוחדת ובהעדר מנהל כללי מזכיר הרשות או גזבר הרשות כפי שיקבע ראש הרשות המאוחדת;
(2) ראש מינהל השירות או נציגו;
(3) נושא משרה או עובד בתפקיד זהה או דומה ברשות מקומית אחרת שימנה ראש מינהל השירות.
(ה) אין בהוראות תקנה זו כדי למנוע צירופו של נציג ארגון עובדים לועדת הבחינה מקום שהדבר נדרש על פי הסכם קיבוצי.
פרק ד': חוזים ומכרזים
12. חובת מכרזים
על התקשרות רשות מאוחדת או רשות מקומית שאוחדה לרשות מאוחדת בחוזה לביצוע עסקה בטובין או במקרקעין, לביצוע עבודה או לרכישת שירותים בתקופת המעבר, יחולו דיני המכרזים ברשויות מקומיות לפי הענין, ככל שלא שונו בתקנות אלה.
13. התקשרות המשך הנדרשת לצורך האיחוד
(א) התקשרות של רשות מאוחדת או של רשות מקומית שאוחדה לרשות מאוחדת בחוזה לביצוע עסקה בטובין או במקרקעין, לביצוע עבודה או לרכישת שירותים בתקופת המעבר, יכול שתהיה פטורה מחובת מכרז, אם ועדת המכרזים של אותה הרשות המקומית קבעה, בהחלטה מנומקת בכתב, שנתקיימו כל אלה:
(1) ההתקשרות מהווה המשך להתקשרות ראשונה בתנאים זהים לה או המיטיבים עם הרשות המקומית (להלן - התקשרות המשך);
(2) ההתקשרות הראשונה נעשתה במכרז;
(3) התקשרות ההמשך נעשית במהלך תוקפה של ההתקשרות הראשונה ותוקפה אינו עולה על 12 חודשים;
(4) התקשרות ההמשך היא לפרט או לפרטים ובכלל זה סוגי שירותים הכלולים בהתקשרות הראשונה;
(5) התקשרות ההמשך נדרשת כדי לאפשר איחוד פעולותיהן של הרשויות המתאחדות במהירות האפשרית ובתנאים המיטביים.
(ב) התקשרות המשך יכול שתתייחס לטובין או לשירותים או לביצוע עבודה לרשות המאוחדת או לרשויות מקומיות שאוחדו לרשות המאוחדת, אף אם ההתקשרות הראשונה היתה של אחת הרשויות הכלולות ברשות המאוחדת.
(ג) ועדת המכרזים רשאית בנסיבות מיוחדות לאשר התקשרות המשך -
(1) על אף האמור בתקנת משנה (א)(2) אף אם ההתקשרות הראשונה לא
נעשתה במכרז;
(2) על אף האמור בתקנת משנה (א)(3) בנסיבות מיוחדות, לתקופה ארוכה מ-12 חודשים, והכל אם ראתה שהתקשרות המשך כאמור חיונית כדי לאפשר איחוד פעולותיהן של הרשויות המקומיות המתאחדות לרשות המאוחדת כאמור בתקנת משנה (א)(5).
(ד) התקשרות המשך כאמור בתקנת משנה (ג)(1) ו-(2), טעונה אישור השר.
(ה) ראתה ועדת המכרזים שניתן להתקשר כמה התקשרויות המשך לביצוע עסקה באותם טובין, לביצוע אותה עבודה או לרכישת אותם שירותים, תחליט ועדת המכרזים על התקשרות ההמשך להתקשרות שתנאיה היו המיטיבים ביותר עם הרשות המקומית.
14. ברירה
רשות מאוחדת או רשות שאוחדה לרשות מאוחדת לא תממש ברירה שנתונה לה בחוזה שנחתם לפני הבחירות לרשות המאוחדת או במהלך תקופת המעבר אלא אם כן נתקיים אחד מאלה:
(1) החוזה מתייחס לרכישת טובין או שירותים או לביצוע עבודה לכל תחומה של הרשות המאוחדת;
(2) ועדת המכרזים קבעה, בהחלטה מנומקת בכתב, שמימוש הברירה נדרש כדי לאפשר איחוד פעולותיהן של הרשויות המקומיות שאוחדו לרשות מאוחדת, במהירות האפשרית ובתנאים המיטביים.
15. תנאים למכרז ולהתקשרות
רשות מאוחדת לא תפרסם בתקופת המעבר מכרז ולא תתקשר בחוזה לרכישת טובין או שירותים או לביצוע עבודה המיועד לחלק מתחומה אלא אם כן נתקיים אחד מאלה:
(1) המכרז או החוזה, לפי הענין, כוללים הוראות בדבר מועד אספקת הטובין או השירותים או העבודה לתחום הרשות המאוחדת כולה;
(2) ועדת המכרזים קבעה שהוראה כאמור בפסקה (1), אינה נחוצה כדי לאפשר איחוד פעולותיהן של הרשויות המקומיות שאוחדו לרשות המאוחדת במהירות האפשרית ובתנאים המיטביים, וכי איחוד כאמור מושג בדרך אחרת.
16. תוקף
תוקפן של תקנות אלה עד תום תקופת המעבר.
______________________________
1 ק"ת תשס"ד, 172.
חיפוש עורך דין לפי עיר
אזור המרכז
עורך דין בתל-אביב
עורך דין ברמת-גן
עורך דין בפתח תקווה
עורך דין בבני ברק
עורך דין בראשון לציון
עורך דין בבת ים
עורך דין בנס ציונה
עורך דין במודיעין
עורך דין באזור
עורך דין בהרצליה
עורך דין בחולון
עורך דין ביהוד
עורך דין בגבעת שמואל
עורך דין בקרית אונו
עורך דין ברמלה
עורך דין ברמת השרון
עורך דין ברחובות
עורך דין באור יהודה
עורך דין בסביון
עורך דין בעמק חפר
עורך דין בבאר יעקב
עורך דין במודיעין רעות
עורך דין בגן יבנה
עורך דין בהוד השרון
עורך דין בכפר סבא
אזור השפלה והסביבה
עורך דין ביבנה
עורך דין בראשון לציון
עורך דין ברחובות
עורך דין באשדוד
עורך דין בגדרה
עורך דין בכפר רות
עורך דין במודיעין
עורך דין בשוהם
אילת
עורך דין באילת
אזור הצפון
עורך דין בחיפה
עורך דין בעפולה
עורך דין בקרית אתא
עורך דין בטבריה
עורך דין בנהריה
עורך דין בראש פינה
עורך דין בכרמיאל
עורך דין במושב ציפורי
עורך דין במעליא
עורך דין בקרית מוצקין
עורך דין בפרדס חנה-כרכור
עורך דין בקיבוץ לוחמי הגטאות
עורך דין בקיסריה
עורך דין בנוף הגליל
עורך דין בסח'נין
עורך דין בעכו
עורך דין בעמק הירדן
עורך דין בטמרה
עורך דין בירכא
עורך דין בכנרת מושבה
עורך דין בכפר החורש
עורך דין בכפר ראמה
עורך דין באור עקיבא
ירושלים והסביבה
עורך דין בירושלים
עורך דין במודיעין
עורך דין בבית-שמש
עורך דין במבשרת ציון
עורך דין בגבעת זאב
עורך דין בגיזו
עורך דין בקרני שומרון
עורך דין בשואבה
עורך דין בשורש
חיפה והקריות
עורך דין בחיפה
עורך דין בקרית ביאליק
עורך דין בקרית מוצקין
עורך דין בקריית אתא
עורך דין בקרית אתא
אזור הדרום
עורך דין בבאר שבע
עורך דין באשדוד
עורך דין באשקלון
עורך דין בגן יבנה
עורך דין בניר הבנים
עורך דין בנתיבות
עורך דין בעזר
עורך דין בערד
עורך דין בערוגות
עורך דין בקיבוץ זיקים
עורך דין בשדה עוזיהו
עורך דין בשדרות
אזור השרון והסביבה
עורך דין בנתניה
עורך דין בכפר סבא
עורך דין בהרצליה
עורך דין בחדרה
עורך דין בהוד השרון
עורך דין ברעננה
עורך דין בתל מונד
עורך דין בקיסריה
עורך דין ברמת השרון
עורך דין בכוכב יאיר
עורך דין בבני ציון
עורך דין בבנימינה
המידע המשפטי שחשוב לדעת – ישירות למייל שלכם!
הצטרפו לניוזלטר וקבלו את כל מה שחם בעולם המשפט
עדכונים, פסקי דין חשובים וניתוחים מקצועיים, לפני כולם.
זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה
במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר פסק דין
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ
חיפוש פסיקה
בחר תחום
דיני צבא ובטחון
פשיטת רגל
דיני ספורט
דיני בנקאות
משפט ימי
דיני שטרות
עורכי דין
חדלות פירעון
ייפוי כוח מתמשך
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני צרכנות
קניין רוחני
דיני תאגידים
הוצאה לפועל
דיני מקרקעין
מסים
ביטוח
סדר דין אזרחי
חוקתי ומנהלי
דיני חוזים
הגבלים עסקיים
נזיקין
רפואה ומשפט
פלילי
תעבורה
איכות הסביבה
גישור
משפט בינלאומי