חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

חוק יום חינוך ארוך ולימודי העשרה, התשנ"ז-1997

חוק יום חינוך ארוך ולימודי העשרה, התשנ"ז-1997 1
1. הגדרות (תיקון: תשס"ט)
בחוק זה -
"מוסד חינוך" - כל אחד מאלה:
(1) מוסד חינוך ללימוד שיטתי לתלמידים;
(2) בית ספר מקצועי כהגדרתו בסעיף 1 לחוק החניכות, התשי"ג-1953;
"רשות חינוך מקומית" - כהגדרתה בחוק לימוד חובה, התש"ט-1949;
"התכנית" תכנית "אופק חדש", כפי שנקבעה בהסכם הקיבוצי בין מדינת ישראל לבין הסתדרות המורים בישראל מיום כ"ח בכסלו התשס"ט (25 בדצמבר 2008), למעט בגני חובה);
"תלמיד" - מי שלומד במוסד חינוך, בגן חובה או באחת הכיתות א' עד י"ב;
"השר" - שר החינוך התרבות והספורט.
2. מטרות
(א) מטרתו של חוק זה לתת הזדמנות שווה בחינוך לכל ילד בישראל כדי להביאו למיצוי מרבי של כשרונותיו.
(ב) חוק זה בא להוסיף שעות לימודים וחינוך על השעות הקיימות במוסדות החינוך, כדי להרחיב ולהעמיק את הידע וההשכלה של התלמיד, להוסיף חינוך לערכים ופעילות חברתית, הכל במסגרת מטרות החינוך הממלכתי כאמור בסעיף 2 לחוק חינוך ממלכתי, התשי"ג-1953.
3. יום חינוך ארוך (תיקון: תשס"ט)
(א) במוסדות החינוך יונהג יום חינוך ארוך לתלמידים לפי הוראות חוק זה.
(ב) יום חינוך ארוך יהיה כלהלן -
ארבעה ימים בשבוע - שמונה שעות לימוד לפחות;
באחד מימי אמצע השבוע - חמש שעות לימוד לכל היותר;
ביום שישי בשבוע - ארבע שעות לימוד לכל היותר.
(ב1) על אף האמור בסעיף קטן (ב), במוסדות חינוך שבהם מופעלת התכנית, יום חינוך ארוך יהיה כלהלן: התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
לצפייה הורד קובץ לרכישה הזדהה

חזרה לתוצאות חיפוש >>