הוספת תגובה לפורום
מחבר: דסי
תאריך: 13.11.2025
שעה: 9:13
שלום רב,
אנחנו בתהליכי תמא 38/2.
נשאלה השאלה:
האם אחרי הריסת הבנין והתחלת הבניה במקרה של תאונה במתחם- הנפגע יכול לתבוע גם את הדיירים ולא רק את היזם( שביטח את עצמו בגין העבודה במתחם).
קראתי היכן שהוא שעם הריסת הבניין הדיירים הם רק בעלי זכיות בשטח שנהרס ואינם בעלי הדירות ולכן לא ניתן לתבוע אותם בנוסף לתביעה המופנית ליזם?
תודה
דסי
חזרה לפורום
פתח בחלון חדש