אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> מקרקעין ונדל"ן >> רובנר לביהמ"ש: רמזתי לאקירוב שנוכל להגיע לפשרה

רובנר לביהמ"ש: רמזתי לאקירוב שנוכל להגיע לפשרה

מאת: אמיר הלמר - TheMarker.com | תאריך פרסום : 02/01/2001 17:27:00 | גרסת הדפסה

תביעתה המדוברת של חברת אלרוב נדל"ן ומלונאות , שבשליטת איש העסקים אלפרד אקירוב, כנגד דיוויד רובנר וחברת נט2וויירלס תופסת תאוצה. בשבוע שעבר נדונה בקשת אלרוב להטלת עיקולים זמניים עד לסכום כולל של 22 מיליון שקל (סכום התביעה) על נכסיהם של נט2וויירלס ורובנר עצמו, מחשש שלא ניתן יהיה בעתיד לקיים את פסק הדין שיינתן, אם יינתן, כנגד רובנר והחברה.

במהלך החקירה על תצהירו נשאל רובנר ע"י פרקליטיו של אקירוב, עורכי הדין נחושתן וספרן, "האם קיימת סכנה שגם בעלי מניות אחרים יתבעו את החברה?", ותשובתו היתה כי הוא רמז לאקירוב שהם יוכלו להגיע לפשרה עם בעלי המניות, אבל הוא לא רצה להמתין".

בתצהיר שהגיש רובנר לביהמ"ש הוא טוען כי לא הזכיר את ג'ורג סורוס ואת גולדמן סאקס כמשקיעים אסטרטגיים בקבוצה או כגורמים מובילים בה. זאת, בניגוד לטענתו המפורשת של אקירוב כי בעקבות מצג המכיל אינפורמציה זו הצטרף לקבוצת המשקיעים בחברה.

עוד טוען רובנר בתצהירו כי כל המידע שנתן לאקירוב בפגישה ביניהם היה בגדר חומר "סיפורי" בלבד ולא כמצג שווא במהלך משא ומתן, וכי מעולם לא ציין שחברת אלרוב אינה יכולה לערוך בדיקת נאותות לנט2וויירלס. בנוסף,טוען רובנר כי לא ציין שקיימים משקיעים אסטרטגיים כלשהם המבצעים את בדיקות הנאותות בעבור שאר המשקיעים בגיוס.

מטרת ההשקעה היתה רווח מהיר לטענת רובנר, קיבלה אלרוב, לאחר ההשקעה, את רשימת המשקיעים בגיוס, וברשימה לא הופיעו גולדמן סאקס וג'ורג סורוס, ואף על פי כן לא עברה אלרוב על העניין לסדר היום. במהלך החקירה על תצהירו נשאל אקירוב האם איים על רובנר כי יהרוס אותו ויקבור אותו, והוא השיב: "היתה שיחה מאוד קשה איתו - שאני אתבע אותו וכל הרמאויות שלו ייצאו החוצה".

לטענת רובנר, מטרתו של אקירוב בהשקעתו המהירה בחברה לא נבעה ממצג שווא כלשהו, כי אם מכך שסבר שיוכל לבצע אקזיט מהיר ורווחים גדולים עקב הפער הגדול בין מחיר המניה שעל בסיסו נכנס לעסקה (28 דולר) לבין מחירה באותה עת של מניית סנסאר (המלצות, הודעות ,ציטוט/חדשות) , החברה עימה היתה אמורה נט2וויירלס להתמזג, שהסתכם ב-60 דולר.

לשאלה האם זה נכון שמה שעניין אותו זה היכולת למכור את המניה ביום המיזוג, ענה אקירוב: "מה שעניין אותי זה למכור את המניה ב-200 דולר, וזו הסיבה שהשקעתי". במהלך החקירה על תצהירו אמר רובנר כי לא גילה לאקירוב מה המחיר ששילם תמורת מניותיו בחברה, וזה האחרון לא שאל אותו. בנוסף, אמר כי לא גילה מה המחיר ששילם בעבורן לאף אחד. לעניין מעורבותם של בודנר והברפלד בעסקת המיזוג של סנסאר ונט2וויירלס, אומר רובנר כי אכן בורסת הנאסד"ק הודיעה שאם השניים לא ייצאו מהחברה, לא יאושר רישום המניות.

המשך חקירתו של רובנר על תצהירו נדחה ל-10 בינואר השנה.

באדיבות www.themarker.com

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום מקרקעין ונדל"ן באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום מקרקעין ונדל"ן

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ