אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> מארגן טיסה אינו אחראי בגין עיכוב בטיסה בשל תקלה טכנית במטוס

מארגן טיסה אינו אחראי בגין עיכוב בטיסה בשל תקלה טכנית במטוס

מאת: אורנית אבני-גורטלר, עו"ד | תאריך פרסום : 19/08/2007 12:20:00 | גרסת הדפסה

לפסק הדין בעניין השטיח המעופף בע"מ נגד ראובן ניב

ביהמ"ש לתביעות קטנות בת"א חייב את חברת "השטיח המעופף" בע"מ , יחד עם משיבות 14-15, לשלם לכל אחד מהמשיבים 1-12 פיצויים בסך 6,500 ש"ח בשל עיכוב בן 9.5 שעות בטיסת שכר שיצאה לתורכיה.

השופטת רות לבהר שרון, מביהמ"ש המחוזי בת"א, קבלה את ערעורה של "השטיח המעופף", וקבעה כי לא ניתן להטיל על כתפיה את האחריות לנזק שנגרם כתוצאה מהעיכוב בטיסה. נקבע, כי מדובר היה בתקלה טכנית במטוס, שהמבקשת לא יכלה לצפות. נודע לה על התקלה רק בסמוך למועד ההמראה, ולא מדובר ברשלנות מצידה, דוגמת מקרה שבו מארגן הטיסה ידע אודות העיכוב מבעוד מועד, אך לא טרח ליידע את ציבור הנוסעים.

נקבע, כי המבקשת קיימה כל התחייבויותיה החוזיות כלפי המשיבים בארגון חבילת הנופש, וכי האיחור בטיסה באחריותו הבלעדית של המוביל האווירי, שכפוף לקבוע באמנת ורשה.

  • ב"כ המבקשים: עו"ד אסף רז
  • ב"כ המשיבים: עו"ד אבי לנגר

לפסק הדין בעניין השטיח המעופף בע"מ נגד ראובן ניב

למדור צרכנות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

גולשים בסלולרי? לשירות מיידי מעורך דין הורידו את Get Lawyer
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ