אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני עבודה >> כלכלנית בכירה בבנק ישראל טוענת כי הוטרדה מינית

כלכלנית בכירה בבנק ישראל טוענת כי הוטרדה מינית

מאת: TheMarker.com | תאריך פרסום : 04/01/2001 14:58:00 | גרסת הדפסה

בכירי בנק ישראל מאשימים את אחת הכלכלניות בבנק בניסיון להעליל האשמות שווא על הטרדה מינית נגד המיועד לתפקיד המשנה לנגיד הבנק, ד"ר מאיר סוקולר, במטרה למנוע את פיטוריה. כך מדווח "מעריב". הכלכלנית טוענת כי הוטרדה מינית, וכי הנהלת הבנק מבקשת לפטר אותה כיוון שהתלוננה על כך.

במהלך הפרשה הגיש סוקולר תלונה במשטרה נגד העובדת על איום ברצח, לאחר שלטענתו איימה לפגוע בו ובמשפחתו. לאחרונה נדחה מינויו של סוקולר למשנה לנגיד עד לאחר הבחירות, בהמלצת היועץ המשפטי לממשלה. ממשרד המשפטים נמסר כי העיכוב אינו קשור לפרשה זו.

נודע כי טענותיה של העובדת נגד סוקולר נבדקו בסוף 1999 ע"י הממונות בבנק על הנושא, אשר שמעו עדות של 20 עובדים, וקבעו כי סוקולר נקי מכל רבב. בין הבנק לבין המתלוננת, כלכלנית בכירה במחלקה המוניטרית, מתנהל בימים אלה הליך בוררות בפני שופטת בית המשפט לעבודה בדימוס, עדינה פורת, שיכריע בדרישת הבנק לפטרה.

במסגרת הליך זה טוען עורך דינה של העובדת, רענן בר-און, כי מדובר בעובדת מקצועית ואיכותית, וכי סוקולר התחייב בפניה בעבר למנותה למנהלת יחידת שוק ההון בבנק ישראל. לדברי העובדת, סוקולר מסרב לקדמה ופועל נגדה רק בשל הטענות שהעלתה נגדו.

נגיד בנק ישראל, ד"ר דוד קליין, מסר אתמול כי "הטענה כאילו סוקולר הטריד מינית עובדת היא שקרית לחלוטין. הטענה הועלתה לאחר שהוגבלו תחומי אחריותה בעקבות התפרצויות חמורות כלפי ממונים ועמיתים ויחסי אנוש גרועים, ששיאם בהתפרצות אלימה כלפי סוקולר ואיום ברצח עליו ועל משפחתו".

באדיבות www.themarker.com

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני עבודה באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני עבודה
"מכת מדינה": הסובלנות כלפי עבירות מין ברשת נגמרה
עו״ד שי גרין (צילום: סיגל קולטון)

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ