אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> סדר דין אזרחי וראיות >> בקשה לייצוגית נגד קשת - משתתפת האח הגדול הכניסה את התנ"ך לשירותים

בקשה לייצוגית נגד קשת - משתתפת האח הגדול הכניסה את התנ"ך לשירותים

מאת: יעל גורליק, עו"ד | תאריך פרסום : 01/03/2011 11:42:00 | גרסת הדפסה

לבקשה לאישור תובענה ייצוגית בעניין ארז ואח' נ' שידורי קשת בע"מ ואח'

בקשה לאישור תובענה ייצוגית הוגשה כנגד 'שידורי קשת' ו'קופרמן הפקות' בגין שידור קטעים בהם פרידה - משתתפת בתכנית האח הגדול, התעמרה במשתתף אחר והכניסה את ספר התנ"ך לחדר השירותים.

המבקשים, צופים בתכנית 'האח הגדול', הגישו באמצעות ב"כ עוה"ד אלי מימון, מיכאל הרצברג ואוהד שני, בקשה לאישור תובענה ייצוגית כנגד 'קשת' וכנגד 'קופרמן הפקות' בטענה, כי בכך ששידרו והדגישו את הפרובוקציה של פרידה - אחת ממשתתפות תכנית 'האח הגדול', שהכניסה את ספר התנ"ך לשירותים, יש כדי לפגוע באוטונומיה של הרצון, לגרום לכאב, סבל, עגמת נפש והטרדה, והדבר מהווה עבירה פלילית והפרת תנאי הזיכיון של 'קשת'.

המבקשים, אשר ספר התנ"ך קדוש עבורם ומהווה אבן הפינה לאמונתם הדתית, טענו כי נפגעו קשות כשראו את פרידה מכניסה את התנ"ך לשירותים, תוך ביזויו וחילולו בכוונה תחילה, וזאת בעידוד ואף בשידול המשיבות, והכל במטרה לגרוף אחוזי צפייה גבוהים ולהרוויח על גב רגשות הצופים.

לטענתם, בכך שהמשיבות לא מנעו אותה משתתפת (פרידה) לחזור על המעשה, אלא אף הכניסו את תיעודו לקטעי הטלוויזיה הערוכים אותם הן משדרות, זאת במקום לסלקה מהבית, להענישה, או למצער להביא להפסקת חילול התנ"ך על ידה, שותפות הן למעשה נפשע המהווה עבירה על חוק העונשין, הפרת תנאי הזכיון של קשת, והפרת חובה חקוקה, זאת בנוסף לפגיעה העזה ברגשות הדתיים של הצופים.

לפיכך התבקש בית המשפט לפצות כל אדם שצפה בשידורים אלה בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולארי, ב 1,200 ש"ח, ובסך הכל נתבקש פיצוי של 912,000,000 שקלים לכלל חברי הקבוצה.

לבקשה לאישור תובענה ייצוגית בעניין ארז ואח' נ' שידורי קשת בע"מ ואח'

למדור: סדר דין אזרחי וראיות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

חוקים קשורים

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום סדר דין אזרחי וראיות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום סדר דין אזרחי וראיות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ