אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> סדר דין אזרחי וראיות >> בקשה לייצוגית נגד נטוויז'ן- תלאות בהתנתקות מהשירות

בקשה לייצוגית נגד נטוויז'ן- תלאות בהתנתקות מהשירות

מאת: שירי אורן, עו"ד | תאריך פרסום : 20/02/2013 15:12:00 | גרסת הדפסה

לבקשה בעניין אחיאסף גרסט ואח' נ' נטוויז'ן בע"מ

שני לקוחות של נטוויז'ן הגישו לביהמ"ש המחוזי מרכז, בקשה לאישור תובענה ייצוגית בסך של כ 36 מיליון שקל, בטענה כי החברה מרטה את עצביהם כשביקשו להתנתק משירותיה, וזאת לטענתם, מתוך מדיניות מונחית.

בבקשה לתובענה ייצוגית שהוגשה באמצעות משרד עו"ד פינץ'-קדם ושות', נטען להתנהלות שערורייתית של חברת נטוויז'ן, לפיה לקוחות המבקשים להתנתק משירותי החברה עומדים מול ניסיונותיה לסכל את הניתוק, באופן שמאריך את תקופת המנוי ותוך גביית תשלום בגינה.

המבקשים, שהיו מנויים לשירותי האינטרנט של נטוויז'ן, טענו כי כאשר פנו אליה בבקשה לביטול ההתקשרות, נתקלו במספר 'שלבים'- ראשית, נתבקשו לספק הסבר מדוע הם מעוניינים להתנתק; ושנית, נאמר להם כי הניתוק טעון אישור מנהל, אלא שאז הסתבר להם, כי אותו 'מנהל' אליו הועברו, הינו לא אחר מנציג מחלקת שימור הלקוחות של החברה, אשר ניסה לשכנעם להישאר מנויים בחברה.

לטענת המבקשים, נטוויז'ן הגדילה לעשות והמשיכה לגבות מהם תשלום גם לאחר הניתוק, עד שנאלצו לבטל את ההרשאות מול חברת האשראי שלהם. עוד טענו, כי מדובר במציאות אבסורדית בה לקוחות שסוף סוף 'הצליחו' להתנתק מהשירות, כבר כל כך מותשים, עד שהם מוותרים על השבת כספים שמגיעים להם ושנגבו מהם ביתר בתקופת ניסיון הניתוק.

אין ניתוק בלי 'שיחת שימור'

נטען, כי מדובר במדיניות של ממש, בה מנחה החברה את נציגיה, שלא לנתק אף לקוח ללא "שיחת שימור", וכי אותה מדיניות מבוססת על 'שיטת מצליח', אשר מטרתה להגדיל את רווחי החברה, על חשבון ציבור הלקוחות.

נטען, כי נטוויז'ן פעלה בניגוד לחוק, המחייב אותה לנתק מהשירות לקוח שביקש את הניתוק בעל פה או בכתב, תוך שני ימי עסקים בלבד.

לפיכך, התבקש ביהמ"ש להורות לנטוויז'ן לשנות את נהליה בכל הקשור לבקשות הניתוק ולהתאימן להוראות הדין, ולפצות בסכום כולל של כ 36 מליון שקל את קבוצת הלקוחות שפניות ההתנתקות שלהם הושהו בניגוד לחוק, וזאת בגין סכומים שנגבו ביתר, ובגין נזקים לא ממוניים שנגרמו להם, כגון אובדן זמן, כעס ותסכול.

לבקשה בעניין אחיאסף גרסט ואח' נ' נטוויז'ן בע"מ

למדור: סדר דין אזרחי וראיות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום סדר דין אזרחי וראיות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום סדר דין אזרחי וראיות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ