אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני חברות >> בקשה לאסור את מימוש הערבות שניתנה לבית"ר י-ם

בקשה לאסור את מימוש הערבות שניתנה לבית"ר י-ם

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 30/09/2001 13:03:00 | גרסת הדפסה

חברת ד.ע. עלית מחיפה, מבקשת בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, להורות להתאחדות לכדורגל, ולרואה החשבון יאיר רבינוביץ, ראש הרשות לבקרה תקציבית, להימנע מלעשות כל שימוש בכספים שנתקבלו מפירעון הערבות הבנקאית של חברת ד.ע. עלית.

כן מתבקש ביהמ"ש, לתת צו האוסר לפרוע את ההמחאה האמורה ולחילופין לתת צו הצהרתי שיקבע, כי אם יש ממש בטענות המשיבים, לפיהן הבטוחות בסך 11 מיליון שקל נועדו לכסות את כל חובות בית"ר אחזקות, וזאת בניגוד לתקנון בהתאחדות, יש להפחית את ערבות המבקשת לכדי 2.47 מיליון שקל, שכן כבר העמידה התחייבויות בסך 8.53 מיליון לחובות בית"ר אחזקות.

המבקשת, המיוצגת ע"י עורכי הדין אילן שביט, אייל רוזובסקי ודן סלע, טוענת כי היא העמידה לטובתה של חברת בית"ר ירושלים אחזקות, ערבויות אשר הופקדו בידי רו"ח רבינוביץ, וזאת לשם כסוי חובותיה של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים.לפי הנטען, מנסים הנתבעים לממש את הערבויות ללא סמכויות ובניגוד לתקנון ההתאחדות לכדורגל, המהווה את מקור הסמכות של הנתבעים.

עוד טוענת התובעת, כי הנתבעים, בחוסר תום לב, נוקטים נגדה הליכים שונים למימוש הערבויות, וזאת למרות שהם יודעים, שהם פועלים בניגוד לתקנון המחייב וללא סמכות.

הערבויות האמורות ניתנו, כאשר חברת בית"ר אחזקות, (קבוצת זאבי) רכשה את קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים והתובעת כצג ג', כנדרש בתקנון ההתאחדות לכדורגל, כערבה לתקציבה של חברת ביתר אחזקות.

טרם הוגש כתב הגנה.

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני חברות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני חברות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ