לפניי תביעה לפיצוי התובע ושני בני משפחה נוספים בשל השתתפותם בטיול מאורגן למדינות קרואטיה-סלובניה בין התאריכים 20/6/17-27/6/17 אותו רכשו מהנתבעת.
בכתב התביעה מלין התובע על רמת התחזוקה של בתי מלון, על ריחוק המסעדה בה נערכה ארוחת ערב מהמלון בו התאכסנו באותו יום ועל היעדר מיזוג אוויר בחלק מבתי מלון, דבר שהקשה על התובע ועל בני משפחתו להירדם וגרם להם לעייפות ולפגיעה בחוויית הטיול.
הנתבעת טוענת כי התובע לא התייעץ עם נציגיה בטרם ביצוע ההזמנה ולא ביקש לברר אודות קיום מיזוג אוויר בבתי מלון. עוד טוענת הנתבעת כי התובע לא התלונן על הליקויים בבתי מלון או על רמת התחזוקה שלהם בזמן אמת וכי כל המלונות בהם התאכסנו התובע ובני משפחתו היו ראויים ועמדו בסטנדרטים להם התחייבה הנתבעת במידע שנמסר לתובע.
בדיון לפניי, ביקש התובע להפנות לתמונות שצולמו על ידו בבתי מלון, לאריחים שבורים ולידית חסרה ולמגבות קרועות. התובע זנח את הטענות לעניין המרחק שבין המסעדה לבין בית מלון ועיקר טענותיו בדיון התייחסו להיעדר מזגנים בחלק מבתי מלון ולאובדן הנאה שנגרם בשל כך לו ולבני משפחתו.
הנתבעת ביקשה להפנות למשוב אותו מילא התובע בתום הטיול וללמוד ממנו כי מלונות היוו חלק זניח בטיול וכי באופן כללי דיווח התובע על שביעות רצון מהטיול.
ההלכה היא כי על ספקי השירות של חבילות נופש בחו"ל חלות חובות מכח דיני החוזים, דיני הצרכנות, דיני התיווך ועוד. בנוסף, מוטלת עליהם בכובעם כסוכנים, חובה חוקית של גילוי נאות מכח תקנות שירותי תיירות (חובת גילוי נאות), תשס"ג-2003.
עם זאת, הפסיקה קובעת כי סוכנויות וספקי השירות אינם יכולים להיות אחראים לכל תקלה ובעיה וכי לא יהיו אחראים על שיבושים או תקלות המהווים זוטות.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.