ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
|
33762-04-15
27/12/2015
|
בפני הרשמת:
הבכירה גילה ספרא - ברנע
|
- נגד - |
תובע:
יהונתן גולן
|
נתבעת:
הוט - מערכות תקשורת בע"מ
|
פסק דין |
לפניי תביעת התובע, לקוח הנתבעת, בגין חיובי יתר והפרות חובות חוקיות של הנתבעת. התביעה הוגשה על סך 33,800 ₪, תקרת סמכות בית משפט זה, והינה עוקבת תביעה שהוגשה בת"ק (חיפה) 29506-12-13 יהונתן ורינה גולן נ' הוט, שם ניתן נגד הנתבעת פסק דין ביום 15/5/14, ובו חוייבה בתשלומים בנסיבות דומות.
טענות התובע
התובע לקוח של הנתבעת בחבילה משולבת של שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפון, התשלום החודשי מחולק לשלושת המרכיבים הנ"ל, ומסתכם בעלות כוללת של 254 ₪ בחודש.
בתאריך 10/10/14 ניהל התובע שיחה עם נציגה של הנתבעת, בה ביקש להתנתק משירותי הטלוויזיה בעקבות סיום חבילתו הנוכחית ("חבילה משולבת"), אך הסכים להישאר בשירות, באם יתאפשר לו להישאר באותה החבילה עם אותם תנאים ועם אותה עלות, 254 ₪ בחודש.
בתאריך 12/10/14, נציגת הנתבעת ממחלקת שימור לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ובישרה לו כי תחדש לו את החבילה באותם התנאים בדיוק לתקופה של שישה חודשים נוספים. התובע הסכים לכך.
על אף הסיכום הנ"ל, החשבונית בחודש העוקב, 11/2014, עמדה על סכום של 277.78 ₪ (שתי החשבוניות, נספח 1 לכתב התביעה).
לטענת התובע החשבונית כללה חיובי יתר כדלקמן:
חיוב של 1.30 ₪ בגין "קו שני".
חיוב של 11.32 ₪ בגין "דמי מנויVOD לשישה חודשים בשבילך".
חיוב של 2.70 ₪ בגין "הטבת זיכוי ללקוח טלוויזיה ואינטרנט".
סך כל החיוב בחשבונית זו היה גבוה ב24.14 ₪ מהחשבונית בחודש הקודם (10/2014).
בחודשים 9-10/2014 לטענת התובע, אירעו תקלות חוזרות ונשנות בשירותי הטלוויזיה והאינטרנט ועל כך יצר קשר התובע עם הנתבעת ולאחר המתנה ממושכת, ללא מתן אפשרות להשאיר הודעה, וזאת בניגוד לחוק, נאמר לו מטעם הנתבעת כי קיימת תקלה בנתב השיחות וכי יזוכה בגין הימים בהם אירעו התקלות.