האם חייבת הנתבעת, שהינה סוכנות נסיעות, ליידע את התובעים, אשר רכשו כרטיסים דרכה לנופש בוינה כי לא יוכלו לעזוב את הארץ ולהיכנס לוינה, אלא אם כן תוקף הדרכון יהיה לחצי שנה?
ככל שייקבע כי קיימת חובת יידוע, האם מילאה הנתבעת אחר חובתה כנ"ל, וככל שלא, מהו הנזק שנגרם בשל העדר היידוע כאמור?
רקע עובדתי וטענות הצדדים:
התובעים ביקשו ב-4/4/13 להזמין חבילת נופש לוינה דרך אתר "טרווליסט".
ניסיונם של התובעים לבצע ההזמנה דרך האתר לא צלח והתובעים "נזרקו" מהמחשב מספר פעמים בתהליך.
התובעים אף קיבלו הודעה מפורשת מהאתר כי "ההזמנה תיסגר רק לאחר התקשרות טלפונית עם סוכן הנסיעות" (נספח 2 לכתב התביעה) וכן "המערכת לא יכולה לאמת את פרטי המוצר וזמינותו ולכן ייתכנו שינויים במחיר ובזמינות. ההזמנה תיסגר רק לאחר התקשרות טלפונית עם סוכן הנסיעות " (נספח 3 לכתב התביעה).
התובעים פנו לנתבעת שהינה סוכנות הנסיעות, אליה הופנו דרך האתר, תחילה נמסר להם כי ההזמנה לא נקלטה.
במהלך 5/4/13 התקשרו מספר פעמים לנתבעת לברר האם ההזמנה נקלטה, ונתבקשו להמתין.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.