ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
|
2666-11-16
12/05/2017
|
בפני הרשם:
בנימין בן סימון
|
- נגד - |
תובע:
שלמה ברויאר
|
נתבעת:
שפיצר רהיטים בע"מ
|
פסק דין |
לפני תביעה קטנה, במסגרתה טוען התובע כי ביקש לרכוש מהנתבעת מיטה כפולה באורך 1.96 מ"ר.
לטענתו, המיטה הגיעה ביום 8.6.16, ולאחר מכן הגיעו המזרנים, אך אז התברר לו שהוא קיבל מיטה ומזרונים באורך קצר מהמוזמן. לטענתו של התובע, הוא שלח הודעה לנתבעת וביקש כי הטעות תתוקן. ביום 20.6.16 הגיע לביתו של התובע אחד מהמוכרים של הנתבעת, אשר הודה בטעות ועדכן אותו כי יסופקו מזרנים חדשים וכי אם לא יתרצה – יוחזר כספו.
לטענת התובע, חלף זמן רב מאז הרכישה ועל כן הוא מבקש לבטל את העסקה וכי כספו אשר שולם לנתבעת יוחזר לו.
לטענת הנתבעת, בכתב ההגנה, "הלקוח קיבל את מה שהוזמן למעט אורך המיטה. אורך המיטה קצר ב-2 ס"מ בלבד ממה שהזמין התובע. כן נטען, כי לא ניתן לבטל העיסקה שכן המיטה יוצרה במיוחד עבור התובע. כן טענה הנתבעת, כי מידות המזרנים הם בדיוק כפי שהוזמן. וכן טענה, כי המזרנים קוצרו כך שהמזרן אמור להיות במידה של 180 ס"מ.
במסגרת שני הדיונים שהתנהלו לפני גרסת התובע הייתה כדלקמן:
"אני לא יכול להגיע לפשרה, יש פה רשימה של שקרים, גם מה שאמר נציג הנתבעת עכשיו הוא שקרים, ביום 8.6 קבלתי את המיטות , האיש הביא את המיטות זה היה בשעה 17:35 הוא ראה מזרון קטן התקשר לחברה ואמר שהמזרון לא בגודל המיטות, 14 יום לאחר שקבלתי את המיטה מר יצחק לוי הסכים לבוא לדירה שלי לראות את הבעיה, הוא היה בדירתי, אמרתי לו המזרון קטן זה לא מה שהזמנתי ובנוסף, למה לא ידעו אותי שהמזרון 1.80, אם הייתי יודע לא הייתי קונה בכלל, מילה לא אמרו, אם כן ידעו אותי למה לא כתוב בהזמנה. הוא לא אמר לי מילה על גודל של מזרון.
כשהוא הגיע לבתי הוא אמר שהוא יזמין דיקט יותר גדול וגם מזרון יותר גדול.
לשאלת בית המשפט: חשבת שהמזרון יהיה 1.90 .