בקשה לאישור הסדר פשרה במסגרת בקשה לאישור תובענה ייצוגית, לאחר שהסדר הפשרה פורסם ולא נתקבלו התנגדויות.
נושא התובענה הייצוגית הוא טענת המבקש כי המשיבה ("הוט מובייל") המשיכה לחייב את לקוחותיה בתשלום בגין שיחות קשר המכונות שיחות "ווקי טוקי" או PTT ("שיחות קשר") למרות שניידו את מספר הטלפון שלהם לספק סלולרי אחר. הוט מובייל המשיכה בחיוב כאמור למרות שלא ניתן מבחינה טכנית לעשות שימוש בשירות זה לאחר הניוד.
קבוצת התובעים הוגדרה "כל לקוח של המשיבה אשר גם לאחר מועד ניתוקו/ניודו משירותיה המשיך לשלם לה בגין שירותי מכשיר קשר אישי (ווקי-טוקי) וכאשר בפועל אינו יכול לעשות כל שימוש בו, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת בקשה זו".
טרם שהוגשה תשובת הוט מובייל לבקשת האישור, הגיעו הצדדים להסדר הפשרה שיפורט להלן. בבקשה לאישור הסדר הפשרה צוין כי לאחר הגשת בקשת האישור, הבהירו ב"כ הוט מובייל לב"כ המבקש כך:
שירות שיחות הקשר ושירותי שיחות הטלפון הסלולריות הם שירותים שונים ונפרדים. שירות שיחות הקשר הוא שירות ייחודי לרשת מירס.
מרבית לקוחות רשת מירס הם לקוחות עסקיים ומוסדיים שבחרו להתקשר עם הוט מובייל דווקא בשל שירותי הקשר.
מבחינה טכנית ניתן לעשות שימוש בשירות שיחות הקשר לאחר ניוד המספר לספק שירותים סלולריים אחר.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.