תביעה של קבלן משנה לפיצויים ממזמין עבודה.
רקע וטענות הצדדים
ערב המועדים הרלבנטיים לתביעה, במשך תקופה של כחמש שנים, התובע עבד כקבלן משנה מטעם חברת "אביב שיגור" (להלן: אביב שיגור) וביצע עבורה שליחויות של חברת סלקום.
במהלך חודש מאי 2013, בעקבות זכייתה של חברה אחרת (להלן: הזוכה) במכרז השליחויות של סלקום, הציעה הזוכה לנתבעת לביצוע את השליחויות כאמור. הנתבעת הסכימה להצעה והחלה בביצוע העבודה בתחילת חודש יוני 2013. בטרם תחילת העבודה, הנתבעת פנתה אל התובע ואל קבלנים נוספים (להלן: הקבלנים או קבלני המשנה), שעבדו עם אביב שיגור, בהצעה לבצע עבורה את השליחויות של סלקום.
התובע טוען, כי הנתבעת הציעה להם את התנאים הבאים: סבב אחד יומי לכל קו חלוקה, 50 משלוחים ליום (לאחר שטענה כי יש לה עבודה רבה מלבד סלקום) בתעריפים של 20 ₪ בתוספת מע"מ למשלוח רחוק ו- 18 ₪ בתוספת מע"מ למשלוח קרוב.
התובע וקבלנים נוספים הסכימו לתנאים הנ"ל, עזבו את עבודתם באביב שיגור ועברו לעבוד עם הנתבעת.
התובע טוען כי חרף הסיכום כאמור נציגי הנתבעת הציגו בפניו ובפני הקבלנים הנוספים, ביום הראשון לתחילת העבודה, הסכם בכתב (להלן: המסמך - נספח 3 למוצג ת/3) שלא תאם את התנאים שסוכמו ביניהם בעל פה. על כן, פנו קבלני המשנה אל הנתבעת בהצעה שכללה מספר שינויים שהועלו על הכתב (להלן: התוספת – נספח 4 למוצג ת/3). בתוספת צוינו התעריפים והתחייבות הנתבעת להפחתת הסבבים כפי שהובאו לעיל. כמו כן, צוינו שינויים ותיקונים נוספים.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.