ניהול תביעת חברת הסתדרות נגד ההסתדרות - בפני בית הדין האזורי
|
ע"ע בית דין ארצי לעבודה |
305-03
3.1.2006 |
|
בפני : 1. סטיב אדלר 2. אלישבע ברק-אוסוסקין 3. שמואל צור |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
: חגית קודמן עו"ד חי בראל |
: 1. הסתדרות הפקידים עובדי המנהל והשירותים 2. המכללה למנהל מיסודה של הסתדרות הפקידים עו"ד זאב שצקי |
סגנית הנשיא אלישבע ברק-אוסוסקין
הגברת חגית קודמן פוטרה מעבודתה במשיבה מספר 2, המכללה למנהל מיסודה של הסתדרות
הפקידים. היא מלינה כנגד המכללה למנהל מיסודה של הסתדרות הפקידים על עצם פיטוריה.
היא מלינה כנגד הסתדרות הפקידים עובדי המנהל והשירותים בעילה של ייצוג לא הוגן.
השאלה שבמחלוקת בפנינו היא האם סעיף הבוררות בחוקת ההסתדרות הקובע את רשות השיפוט
כבורר מחייב את הגברת חגית קודמן לפנות ראשית לכל לבוררות בפני רשות השיפוט. האם
סעיף הבוררות בחוקת ההסתדרות כולל בחובו גם תביעה כנגד ההסתדרות כארגון יציג שעילתה
ייצוג בלתי הוגן. אם נמצא שאכן הסכם הבוררות כולל גם תביעה נגד הארגון היציג בעילה
של ייצוג בלתי הולם יש לבחון האם מקרה זה מתאים לכך ועל כן יש מקום לעכב את ההליכים
בבית דין זה באשר לעילת הייצוג הבלתי הולם.
בית הדין האזורי בהחלטה מושא הערעור, סבר שכך הוא ועיכב את ההליכים בתביעה נגד
הסתדרות הפקידים עובדי המנהל והשירותים )השופטת אפרת לקסר ונציגי הציבור מר צפריר
בקשי ומר דוד מנחם בתיק בשא 002883/03 )עב 002269/03((. על כך מערערת הגברת חגית
| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|