חלוקת פיצויי פיטורים לשאירי המנוח
|
ע"ב בית דין אזורי לעבודה |
914647-99
13.6.2000 |
|
בפני : שרה מאירי |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
: דולב חברה לביטוח בע"מ עו"ד ח. קרויטורו |
: דוד וניצה שיאון עו"ד ח. מנדלבאום |
1. ביום 22.12.99 הודיעה המבקשת, דולב חברה לביטוח בע"מ )להלן : "המבקשת"( כי
מפקידה היא בקופת ביה"ד את כספי מרכיב פיצויי הפיטורים שבפוליסת ביטוח המנהלים ע"ש
אלעד שיאון ז"ל )להלן : "המנוח"( אצלה, לפי סעיף 5 )ב( לחוק פיצויי פיטורים
התשכ"ג1963- )להלן : "חוק פיצויי פיטורים"(.
המבקשת, קרן תגמולים כמשמעה בחוק, צירפה להודעתה תצהיר אביו של המנוח, לפיו שאירי
המנוח הם אמו, אביו, אחיו ואחותו )הקטינה( וכי אין למנוח שאירים זולת אלה.
ביום 18.1.00 הופקדו בקופת ביה"ד פיצויי הפיטורים בצירוף הפרשי הצמדה וריבית
שצברו.
2. הורי המנוח הבהירו כי "שאירי המנוח" כמפורט לעיל מתגוררים יחדיו, כי משאירים הם
לשיקול דעת ביה"ד כיצד לחלק את פיצויי הפיטורים, וכי לדעתם ראוי לחלקם כך שכל שאיר
יקבל רבע.
3. משלמנוח אחות שהינה קטינה נתבקשה עמדת ההורים כאפוטרופסים טבעיים של
האחות-הקטינה וכן עמדת האח הבגיר.
ואכן ביום 4.6.00 הגישו הורי המנוח עמדתם כאפוטרופסים של הקטינה, ואף האח הבגיר
הגיש עמדתו.
לאור עמדה זו ביקשו כל השאירים כי כל שאיר יקבל רבע.
4. לאחר ששקלנו הנתונים רואים אנו להורות כי הפקדת פיצויי הפיטורין בקופת ביה"ד
תחולק כך שהשאירים כמפורט להלן יזכו בחלק שפורט ליד שמם :
| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|