לפניי בקשה שניה של הוועדה המחוזית להורות על הארכת מועד ביצועו של צו הריסה מנהלי, בהתאם להוראת סעיף 238א(ט) לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965 (להלן: "החוק").
הבקשה נשלחה בתאריך ה -31/8/14.
העובדות הצריכות לעניין-
כנגד מבנה המשיב הוצא צו הריסה מנהלי ביום 14/2/11. בהמשך, הוגש כנגד המשיב כתב אישום בגין עבירות בניה הנוגעות למבנה נשוא הבקשה ( תו"ב 24735-10-11 ( שלום נתניה )). המשיב הודה באשמות שיוחסו לו, ובתאריך 15/2/12 ניתן כנגדו גזר דין, הכולל בחובו צו הריסה למבנה שבנדון, אשר מועד ביצועו נדחה עד ליום 15/2/14. בהחלטת כב' השופטת טלמור מיום 18/6/12, נקבע כי מועד ביצוע הצו המנהלי ידחה למועד שנקבע לביצוע ההריסה בגזר הדין.
בהחלטת כב' השופטת קיציס מיום 6/3/14, הוארך המועד לביצוע צו ההריסה המנהלי וצו ההריסה השיפוטי עד ליום 6/8/14, בכפוף לאטימת המבנה. ערעור על החלטה זו נדחה בעפ"א 29629-03-14. בתאריך 22/6/14 הגישה המדינה בקשה ראשונה לדחיית מועד ביצוע הצו המנהלי, מחמת חוסר יכולת המשטרה לסייע בביצועו בשל חג הרמדאן. בהסכמת המשיב, הוארך המועד לביצוע הצו עד ליום 1/9/14.
בתאריך 31/8/14, הוגשה הבקשה שבנדון, למתן ארכה נוספת, של 4 חודשים, לביצוע צו ההריסה. לשיטת המבקשת, מיד לאחר מתן החלטת בית המשפט, פנה מפקח אל משטרת ישראל בבקשת סיוע לאבטחת ביצוע צו ההריסה, ברם ביום 24/8/14, הודיעה משטרת ישראל למפקח, כי לא תוכל לתת את הסיוע המבוקש במועד המתחייב על פי סעיף 238א לחוק, בשל מבצע צוק איתן ולאור הרגישות הביטחונית. לבקשה צורפו תצהירו של המפקח, מר אשל וכן מכתבו של סנ"צ רוזנברג, ראש ענף שיטור וקהילה מרכז מיום 24/8/14.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.