חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

קרבקי ואח' נ' הוט - מערכות תקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 28/08/2017 | גרסת הדפסה
ת"צ
בית המשפט המחוזי מרכז-לוד
552-07-14
23/08/2017
בפני השופטת:
אסתר שטמר

- נגד -
המבקשים:
1. אור קרבקי
2. שמואל שמר
3. זיו כהן

עו"ד מיכאל בך
עו"ד רון לדרמן
עו"ד אבי רוקח
עו"ד רענן בשן
עו"ד בת-חן פארי סבאג
המשיבות:
1. הוט - מערכות תקשורת בע"מ
2. הוט טלקום שותפות מוגבלת

עו"ד אורית מלכא
עו"ד גילי גרצברג
החלטה
 

  1. בקשה לאישור תובענה ייצוגית שעוסקת בזמן המתנה ממושך למענה טלפוני אצל המשיבות ("הוט מערכות" ו"הוט טלקום", וביחד "הוט"); ביישום לקוי של שירות שיחה חוזרת; ובהפרת הוראות הרשיון של הוט מערכות בדבר שעות הפעילות של המוקד הטלפוני.

    אומר מיד כי דין בקשת האישור להתקבל, לאחר שהוט לא כפרה בטענות העובדתיות העיקריות של המבקשים, ואין לקבל את הצדקותיה או טענותיה המשפטיות להזמתן.

     

    קבוצת התובעים שמבוקש לאשר מורכבת מ-3 קבוצות משנה:

    • "כלל המנויים של מי מבין המשיבות שהתקשרו ו/או יתקשרו אל המוקד הטלפוני של הוט והמתינו ו/או ימתינו בממוצע למענה אנושי פרק זמן העולה על 30 שניות ו/או כל מי שהמתין ו/או ימתין למענה אנושי פרק זמן העולה על 90 שניות, וזאת החל מיום 9.12.2008 ועד למועד מתן פסק דין סופי בתובענה דנא".

    • "כל מנוי של מי מבין המשיבות שהתקשר ו/או יתקשר אל המוקד הטלפוני של הוט בתקופה לאחר 9.12.12 (המועד בו נכנסו לתוקף תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני) (תשע"ב-2012), ועד למתן פסק דין בתובענה דנא, ואשר זמן ההמתנה הצפוי שלו לקבלת מענה אנושי היה ו/או יהיה מעל 3 דקות, ואשר המשיבות לא העניקו לו ו/או יעניקו לו את זכויותיו בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני) (תשע"ב-2012) ו/או כל מנוי של מי מבין המשיבות שהתקשר ו/או יתקשר אל המוקד הטלפוני של המשיבות, בתקופה שמיום 20.11.11 ועד למתן פסק דין בתובענה דנא, ואשר לא סופק ו/או יסופק לו שירות ה- call back בהתאם להסכם הפשרה בעניין פלזנר (ת"צ 5028-12-08 חיים פלזנר נ' הוט)- (להלן: "עניין פלזנר")".

    • "כל מי שהיה ו/או הינו ו/או יהיה מנוי של המשיבה 1, ב-7 השנים שקדמו להגשת התובענה ועד למועד מתן פסק דין סופי בתובענה".

       

      עילות התביעה: הפרת רשיון והפרת הסכם ההתקשרות שבין הוט ללקוחותיה; הפרת חובה חקוקה; עשיית עושר ולא במשפט; ורשלנות.

       

      הסעד המבוקש: פיצוי חברי הקבוצה בסכום מוערך של 20 ₪ בגין נזק ממוני ו-20 ₪ בגין נזק בלתי ממוני לכל אחד מחברי הקבוצה, ובסה"כ 40,000,000 ₪.

       

  2. ברשיון הוט מערכות (סעיף 41.4) נקבע כי עליה לקיים ולהפעיל מוקד שירות טלפוני כדלקמן (כל ההדגשות בסעיפי הרשיונות ובסעיפי החיקוקים הן שלי – א"ש):

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן יעוץ אישי, שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
*
*
*
*

חיפוש עורך דין לפי עיר

המידע המשפטי שחשוב לדעת – ישירות למייל שלכם!
הצטרפו לניוזלטר וקבלו את כל מה שחם בעולם המשפט
עדכונים, פסקי דין חשובים וניתוחים מקצועיים, לפני כולם.
זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה
במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר פסק דין
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ