- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- הדין האמריקאי
- דיני תעופה
- מטבעות דיגיטליים
- אשרות עבודה
- מיסוי יחיד
- החזר מס שבח
- דיני עבודה
- תביעות ביטוח ונזקי רכוש
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- חוקתי ומנהלי
- גישור ובוררויות
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- תמ"א 38
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- אזרחות זרה ודרכון זר
- ירושות וצוואות
- נוטריון
ת"ק 8159-07-16 בטיטו ואח' נ' בסט מובייל בע"מ ואח'
|
ת"ק בית משפט לתביעות קטנות קריית שמונה |
8159-07-16
29.11.2016 |
|
בפני השופטת: ברכה לכמן |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
תובע: גיא בטיטו |
נתבעת/המודיעה: בסט מובייל בע"מ ח.פ. 514399781 |
| פסק דין | |
בהתאם לתקנות שיפוט בתביעות קטנות (סדרי דין), תשל"ז-1976, פסק הדין יהיה מנומק בצורה תמציתית.
1.ביום 21/3/16, רכש התובע מהנתבעת, מכשיר סלולרי מדגם lg v-10 בסך של 3,380 ₪.
2.מאחר וגילה לטענתו, שתי תקלות במכשיר, חזר התובע לנתבעת ביום הרכישה, השיב לידיה את המכשיר וביקש לבטל את העסקה או להחליף את המכשיר. התובע התבקש להמתין למחרת היום לאישור מנהל האזור. התובע שב לנתבעת למחרת היום, ונענה בתשובה שהעניין עדיין בטיפול. מאז ועד היום, המכשיר בידי הנתבעת.
3.התובע עתר בתביעה, להשבת סכום התשלום עבור המכשיר, בתוספת הוצאות משפט ועגמת נפש בסך של 4,520 ₪.
4.לטענת הנתבעת בכתב ההגנה, האחריות למכשיר היא של היבואן, חברת רונלייט בע"מ והיא מהווה נקודת ממכר בלבד ואין לה כל יריבות עם התובע. לטענת הנתבעת, המכשיר נמסר לידי התובע כשהוא תקין ופועל כשורה.
5.הנתבעת הגישה הודעת צד שלישי כנגד רונלייט דיגיטל בע"מ, יבואנית המכשיר. לטענת צד שלישי, עם קבלת המכשיר לבדיקה, בחודש ספטמבר 2016, המכשיר נבדק ונמצא תקין.
6.בדיון שהתקיים לפני ביום 11/9/16, העיד התובע שעם תחילת השימוש במכשיר מצא בו שתי תקלות, על כן, חזר לנתבעת וביקש להחליף את המכשיר במכשיר תקין, תשובת נציגת הנתבעת הייתה, שאחד מהשניים יקרה, או שיחליפו לו למכשיר חדש או שיבחר מכשיר אחר בתוספת תשלום יתרה, ולכך, העיד התובע, שהסכים. נציג הנתבעת העיד שאין בסמכותו להחליף מכשיר ללא אישור היבואן, ורק לאחר בדיקת המכשיר על ידי היבואן. משסרב התובע לחתום על טופס המאשר לשלוח את המכשיר לבדיקה אצל היבואן, לא נבדק המכשיר עד למועד הדיון והוא מצוי בידי הנתבעת.
7.במסגרת הדיון, נתן התובע את אישורו לשלוח את המכשיר לבדיקת היבואן, הוא צד שלישי בהליך. נציג הנתבעת מסר שגם אם המכשיר תקין ואין נזק שנגרם למכשיר על ידי הלקוח – תבוטל העסקה והוא יגיש הודעה על ביטול העסקה והשבת התמורה עד ליום 28/9/16.
8.ביום 28/9/16, התקבלה הודעת הנתבעת שהמכשיר נבדק והוא נמצא תקין. לטענת הנתבעת, משנמצא שהמכשיר תקין ואין חולק שנעשה בו שימוש, אין לתובע עילה לביטול העסקה ובית המשפט מתבקש לדחות את התביעה תוך חיוב בהוצאות.
9.בית המשפט הורה לנתבעת להבהיר פשר הודעתה מיום 28/9/16 ביחס להודעתה בפרוטוקול. הנתבעת חזרה על טענתה, שמאחר והמכשיר אינו פגום, אין עילה לביטול העסקה.
התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|
