אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 39650-12-14 טיטן נ' תקשורת בע''מ

ת"ק 39650-12-14 טיטן נ' תקשורת בע''מ

תאריך פרסום : 12/02/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות אשקלון
39650-12-14
04/02/2015
בפני השופט (בדימוס):
פנחס אסולין

- נגד -
תובעת:
נילי טיטן
נתבעת:
חברת פרטנר תקשורת בע''מ
פסק דין
 

 

בתובענה זו עותרת התובעת לחיוב הנתבעת לשלם לה פיצוי בסך של 5,000 ₪.

 

התובעת הינה לקוחה של הנתבעת ממנה היא רכשה מכשיר טלפון סלולארי ומקבלת באמצעותה שירותי שיחות.

 

אין חולק על כך שבמשך תקופה של כשנתיים נשמע צליל תפוס עת התקשר מאן דהוא למכשיר הטלפון של התובעת. במצב דברים זה לא יכולה היתה התובעת לקבל את השיחות עת חייג מישהו אליה והיא נאלצה לחזור אליו בשיחה שלה. בשל כך, כך על פי טענת התובעת, נגרמה לה הוצאה נוספת ומיותרת הנובעת מריבוי השיחות שבהן היא שבה למי שחייג אליה קודם לכן וזכה לשמוע צליל תפוס במכשירה.

 

נציגת הנתבעת הסבירה כי קיים שירות בשם "פאנטון" לפיו לבקשת הלקוח נוצר מצב שבו עת מחייג מאן דהוא אל הלקוח ישמע המחייג צליל תפוס. לטענת הנתבעת ביקשה התובעת הפעלת שירות זה ועל כן שמע מי שחייג אליה צליל תפוס.

 

לא עלה בידי הנתבעת להציג בפני בית המשפט כל אסכמתא לפיה ניתן השירות האמור לתובעת על פי בקשתה. לכך יש להוסיף כי התובעת פנתה אל הנתבעת ארבע פעמים במהלך שנת 2010 וטענה בפניה כי המחייג אליה שומע צליל תפוס. הנתבעת נטלה את מכשיר הטלפון לבדיקה ולאחר בדיקת המכשיר היא השיבה אותו אל התובעת בציון כי המכשיר תקין.

 

סבורני שאם אכן ביקשה התובעת את השירות האמור, הרי שהיה על הנתבעת להודיע לתובעת כי השירות האמור פועל על בסיס בקשתה של התובעת. במצב דברים זה לא היה צורך ליטול את המכשיר לבדיקה וניתן היה להסתפק בהודעה מתאימה לתובעת לפיה פועל השירות על פי בקשתה ובכך לאפשר לה להמשיך בקבלת השירות או להפסיקו, אם היא תחפוץ בכך.

 

אין חולק על כך כי מי מטעם הנתבעת לא הודיע לתובעת ולא העמידה על כך שהשירות ניתן לבקשתה וזאת חרף ארבע פניות של התובעת אל הנתבעת באותו עניין.

 

סברוני כי יש לקבוע פיצוי עבור התובעת , אלא שאין בידי לאמץ את אשר ציינה התובעת בסכום התביעה וזאת מאחר והיא לא הניחה תשתית לחישוב הפיצוי בסך כולל של 5,000 ₪.

 

במהלך הדיון טענה נציגת הנתבעת כי לפי חישוב שלה מגיע לתובעת החזר בסך של 310 ₪ עבור הפרש דקות שחושב על פי השוואה של מספר דקות לשיחה בתקופה בה ניתן השירות האמור לתובעת למספר דקות לשיחה בתקופה בה לא ניתן אותו שירות לתובעת. לכך הסכימה נציגת הנתבעת שיש להוסיף את הסך של 238 ₪ כהחזר התשלום ששילמה התובעת עבור השירות האמור.

בסך הכל הציעה נציגת הנתבעת לפצות את התובעת בסכום של 548 ₪.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ