אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"פ 15128-08-14 מדינת ישראל נ' פרנג'יל

ת"פ 15128-08-14 מדינת ישראל נ' פרנג'יל

תאריך פרסום : 19/04/2015 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית המשפט המחוזי תל אביב - יפו
15128-08-14
15/04/2015
בפני השופט:
דוד רוזן

- נגד -
מאשימה:
מדינת ישראל
עו"ד גלית אפרתי
נאשמת:
אבישג עפרה פרנג'יל
עו"ד אסף טל
גזר דין

 

 

פתיחה

 

הנאשמת הורשעה לאחר ניהול הוכחות ב-3 עבירות של סחיטה באיומים שהביאה לידי מעשה, עבירה לפי ס' 428 סיפא לחוק העונשין, תשל"ז-1977 (להלן: החוק), וב-3 עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירה לפי ס' 415 סיפא לחוק.

 

א. רקע עובדתי:

 

העובדות שעל בסיסן הורשעה הנאשמת פורטו בהרחבה בהכרעת הדין. בקליפת האגוז, במהלך השנים 2010-2012 נהגה הנאשמת לפרסם עצמה במקומון "השקמה" בתור "מוציאה כישופים קשים ע"י שדים ומחזירה אהבות". לאחר ששלוש המתלוננות פנו אליה לצורך קבלת "טיפולים" אותם התיימרה לספק, הנאשמת דרשה וקיבלה מהן סכומי כסף הנאמדים במאות אלפי שקלים, תוך הצגת מצגי שווא לפיו הכספים ישמשו למימון עלות "הטיפולים", הכנת חומרים וכיו"ב, וכן איומים לפיהם באם המתלוננות לא תשלמנה את הסכומים שדרשה ולא "תטופלנה" ע"י הנאשמת – יבולע להן ולבני משפחותיהן במיני דרכים על-טבעיות.

 

 

 

ב. טיעוני הצדדים:

 

ב"כ המאשימה, עו"ד גלית אפרתי, טענה למתחם ענישה שנע בין 20 לבין 48 חודשים לכל מקרה ומקרה. לגישת התובעת, ראויה הנאשמת לעונש מאסר בפועל של כ-5 שנים, ובנוסף יש להטיל עליה לשלם פיצויים הולמים למתלוננות.

התובעת הדגישה חומרת העבירות והעובדה כי הנאשמת לא נטלה, כל עיקר, אחריות למעשיה, וגם היום סבורה היא שנהגה כשורה משפעלה בדרך של רבנים ידועי שם ומפורסמים אחרים.

 

הסנגור הנכבד, עו"ד אסף טל, טען לעונש מאסר שיכול וירוצה בדרך של עבודות שירות.

הסנגור המלומד עמד על נסיבותיה האישיות הקשות של הנאשמת. מדובר בנאשמת ילידת 1963, גרושה, ואם לארבעה ילדים. עברה נקי וללא רבב.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ