אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> קונדיטוריה מונקו בע"מ נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ

קונדיטוריה מונקו בע"מ נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ

תאריך פרסום : 08/02/2010 | גרסת הדפסה

ת"א
בית המשפט המחוזי מרכז
5005-08-07
02/02/2010
בפני השופט:
מיכל נד"ב

- נגד -
התובע:
קונדיטוריה מונקו בע"מ
הנתבע:
מגדל חברה לביטוח בע"מ

החלטה

מר עופר דני זומן כדין על ידי ביהמ"ש למתן עדות עוד בספטמבר 2008. העד לא התייצב והוצא נגדו אז צו הבאה שלא בוצע עקב כך שהעד טען שהוא מרותק למיטה.

ביום 31.1.10 הוצא נגד העד צו הבאה נוסף לאחר ששוב זומן לדיון כדין ולא התייצב. יש לציין כי זימונו של העד עובר לדיון ביום 31.1.10 נעשה לאחר שחברת הביטוח הנתבעת ביצעה חקירה אודות העד וצילמה אותו כשהוא פעיל ומתפקד בעסקו, עסק של קונדיטוריה, הכל כפי שעולה מהסרט שהוגש לביהמ"ש ומהתמליל.

הבוקר הגיעה המשטרה לביתו של העד על מנת לבצע צו הבאה, וזאת ב- 06:00 בבוקר. המשטרה מסרה כי אשתו של העד טענה באותו מעמד כי העד איננו יכול לקום ממיטתו עקב מחלתו, ולכן לא בוצע צו ההבאה. בעקבות דיווח זה של המשטרה, ובעקבות החקירה שהייתה לפניי, לרבות הסרט והתמליל לפיו העד מתפקד במסגרת עסק הקונדיטוריה שנמצא ברחוב בן צבי 35 ראשל"צ, הוריתי למשטרה לחזור ולבצע את צו ההבאה במקום העסק.

בעקבות צו זה, אכן בוצע צו ההבאה, העד נעצר על ידי המשטרה בכניסה לעסק וכעת הובא העד לפניי.

הוצגו לי שני מסמכים, האחד מסמך מדצמבר 2004 לפיו העד מקבל קצבת נכות בשיעור 100%, כמו כן הוצג לי אישור רפואי של ד"ר קימחין מספטמבר 2008, לפיו עבר העד מספר אירועים מוחיים.

נוכח ההשתלשלות שהובאה לעיל, ולמרות שאני ערה למצב הרפואי הנטען של העד, לא מצאתי שהייתה מניעה שהעד יתייצב לדיונים אליהם זומן כדין, ונראה כי העד מתחמק מהתייצבות למתן עדות. התחמקות זו ברורה ביתר שאת נוכח התנהלותו היום עם המשטרה והמידע הלא אמיתי שנמסר כנראה על ידי אשת העד.

בנסיבות אלה, אני סבורה כי אין מקום להורות על שחרורו של העד בערבות, מאחר והרושם והאירועים בעבר מעידים כי הוא מתחמק ממתן העדות.

בנסיבות אלה, ובהתחשב בעובדה שהדיון קבוע לשעה 08:00 מחר בבוקר, אני מורה כי העד יישאר במעצר עד תום הדיון הקבוע למחר, ויובא על ידי המשטרה למתן עדותו.

[מר עופר: אני אומר שאת משחקת באש.

העד החל להשתולל ולצעוק, והוצא מן האולם.]

אני מורה כי יתאפשר לעד בזמן היותו במעצר לקבל לרשותו מיד את כל התרופות שלהן הוא זקוק.

אני מורה כי המשטרה תודיע בדחיפות לאשתו של העד על מעצרו ועל הצורך להמציא בדחיפות למקום המעצר את התרופות הדרושות לו.

ניתנה והודעה היום י"ח שבט תש"ע, 02/02/2010 במעמד הנוכחים.

מיכל נד"ב, שופטת

הוקלד על ידי: נטלי ליפר

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ