אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> קדוש(אסיר) נ' שרות בתי הסוהר

קדוש(אסיר) נ' שרות בתי הסוהר

תאריך פרסום : 06/07/2012 | גרסת הדפסה

עת"א
בית המשפט המחוזי מרכז
10844-05-12
26/06/2012
בפני השופט:
אברהם טל

- נגד -
התובע:
דוד קדוש
הנתבע:
שרות בתי הסוהר

החלטה

העותר מרצה 50 חודשי מאסר בגין עבירות סמים והוא מבקש לצאת לחופשות לאחר שסיבות שמנעו ממנו לצאת לחופשות עד להחלטת ביהמ"ש בעתירה קודמת שהגיש אינן קיימות עוד.

המשיב מתנגד להוצאת העותר לחופשות וסומך התנגדותו על סירובו של העותר לעבוד במפעלים ועל כך שהוא מבקש לעבוד בשינוע מזון, במכבסה, או להיות בחינוך כפי שנקבע שהוא מתאים לכך בועדת קבלה שנערכה לו ביום 17.7.11 שכן אין לאסיר זכות קנויה לבחור את מקום עבודתו.

במהלך הדיון בפני הצהיר העותר שלא עבד קודם למאסרו אלא התקיים מאבטחת הכנסה.

עמדת המשיב לפיה אין לאסיר זכות לבחור את סוג העבודה שבה עליו לעבוד כחלק מתנאי היציאה לחופשה מקובלת עלי אך מאחר ועניין מקום העבודה לא הוזכר בעתירה קודמת ומאחר וועדת קבלה שנערכה לעותר קבעה כי הוא מתאים להשתלב בחינוך, והוא לא עבד עובר למאסרו, נראה לי כי עמדת המשיב לפיה על העותר לעבוד במפעלים, גם כאשר אינו מעוניין בכך, וכפועל יוצא אינו מעוניין להשתכר יותר ממה שהוא אמור להשתכר בעבודה אחרת שאיננה במפעלים, מצדיקה התערבות שיפוטית.

לאור כל האמור לעיל, אני מורה להוציא את העותר לחופשה במהלך חודש יולי 2012 בכפוף לכך שישתלב בעבודה שאינה במפעלים או בחינוך אלא אם הדבר יימנע ממנו מסיבות שאינן קשורות בו בתנאים שייקבעו על ידי המשיב ו/או משטרת ישראל.

ניתנה והודעה היום ו' תמוז תשע"ב, 26.6.12, במעמד ב"כ הצדדים והעותר.

אברהם טל, שופט

סגן נשיא

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ