אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> עיזבון המנוח אלכסנדר ריאזנצב ואח' נ' מ.כ.מ משאבי כח אדם בע"מ ואח'

עיזבון המנוח אלכסנדר ריאזנצב ואח' נ' מ.כ.מ משאבי כח אדם בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 07/09/2011 | גרסת הדפסה

תע"א
בית דין אזורי לעבודה תל אביב - יפו
11021-08
06/09/2011
בפני השופט:
אסנת רובוביץ - ברכש

- נגד -
התובע:
1. עיזבון המנוח אלכסנדר ריאזנצב
2. ולנטינה טויצ'קינה
3. אוקסנה רודיאנובה (ריאזנצבה)
4. מקסים ריאזנצב
5. ויקטור ריאזנצב

הנתבע:
1. מ.כ.מ משאבי כח אדם בע"מ
2. שלמה שטינברג
3. חברת אלומאיר בע"מ
4. וי.וי.אל. אלומיניום בע"מ

החלטה

1. בפניי בקשה לדחיית מועד דיון, הקבוע לדיון הוכחות ליום 6.10.2011.

2. תיק זה נפתח ביום 30.10.08.

3. ביום 31.01.2010 התקיים דיון מקדמי בתיק זה. במהלך דיון זה, ניתנה החלטה לפיה על משטרת ההגירה להמציא את פירוט המסמכים, שהוחרמו במסגרת חקירה וניהול הליכים כנגד המשיבים, זאת לבקשת ב"כ המבקשים (להלן:"ההחלטה בדבר פירוט מסמכים ממשטרת ההגירה").

4. במועד הדיון המקדמי המאוזכר בסעיף הקודם, קבע בית הדין כי דיון ההוכחות בתיק זה יישמע ביום 17.10.2010. כן קבע בית הדין כי על המבקשים להגיש את תצהירי העדויות הראשיות ואת תיק המוצגים מטעמם תוך 60 ימים ובמידה ותצהירי המבקשים לא יוגשו במועד, בית הדין יהא רשאי למחוק את התובענה על הסף לפי תקנה 44 (3) לתקנות בית הדין לעבודה (סדרי דין), התשנ"ב-1991.

5. משכך, היה על המבקשים להגיש את תצהירי עדות הראשית ותיק המוצגים מטעמם, לא יאוחר מיום 31.3.2010.

6. המבקשים לא הגישו תצהירי עדות ראשית מטעמם, בהתאם למועדים שנקצבו בהחלטת בית הדין וכן גם לא הגישו בקשה להארכת מועד.

7. רק ביום 5.10.2010 מצא לנכון ב"כ המבקשים לעדכן את בית הדין, כי טרם קיבל את פירוט המסמכים ממשטרת ההגירה. נוכח האמור ביקש כי בית הדין ידחה את מועד דיון ההוכחות, שנקבע זה מכבר וכן ביקש הארכת מועד להגשת תצהירי עדותו הראשית.

8. בית הדין נעתר לבקשתו, ואכן ביום 13.10.2010 ניתנה החלטה, לפיה מועד דיון ההוכחות נדחה ליום 11.9.2011. כן ניתנה ארכה למבקשים להגשת תצהירי עדות ראשית מטעמם וכן נקבע כי על המבקשים למסור למשטרת ההגירה, במסירה אישית, את החלטת בית הדין בדבר פירוט המסמכים המאוזכרים בסעיף 3 להחלטה זו.

9. עד ליום 4.9.2011 המבקשים לא עשו דבר בנדון. רק ביום 4.9.2011 מצא לנכון ב"כ המבקשים להגיש בקשה לדחיית מועד ההוכחות, בנימוק לפיו טרם החתים את המבקשים על תצהירי עדות ראשית וזאת לרבות, נוכח העובדה כי הינם שוהים באוקראינה ובנימוק נוסף לפיו טרם התקבלו מסמכי ההחלטה בדבר פירוט מסמכים ממשטרת ההגירה.

10. למבקשים ולב"כ היה פרק זמן ממושך ביותר בכדי לפעול ליישום החלטת בית הדין בנוגע לקבלת מסמכי ההחלטה בדבר פירוט מסמכים ממשטרת ההגירה, אולם הם בחרו שלא לעשות דבר בנדון, זאת במשך תקופה של יותר משנה וחצי.

11. מעבר לאמור, עיון בבקשת המבקשים מעלה כי אי קבלת מסמכים נשוא ההחלטה בדבר פירוט מסמכים ממשטרת ההגירה , אינה מונעת מהם הגשת תצהירי עדות ראשית.

12. בנסיבות העניין ונוכח מחדלי המבקשים והימשכות ההליכים בתיק זה, יתר על המידה, לא מצא בית הדין כי יש מקום להיעתר לבקשה לדחיית הדיון. למבקשים היה זמן רב להיערך להגשת תצהירי עדות ראשית ותיק מוצגים בתיק זה וכן היה להם זמן רב לפעול בכדי ליישם את החלטות בית הדין.

11.אשר על כן, דיון ההוכחות יתקיים במועדו, ביום 6.10.2011 בשעה 9.00.

12.המבקשים יגישו את תצהירי העדויות הראשיות ואת תיק המוצגים מטעמם, לא יאוחר מיום 25.9.2011. במידה והמבקשים לא יגישו תצהירי עדות ראשית במועד , תימחק התביעה על הסף בהתאם להוראות תקנה 44 (3) לתקנות בית הדין לעבודה ( סדרי דין), התשנ"ב- 1992.

13. המשיבים יגישו את תצהירי העדויות הראשיות ואת תיק המוצגים מטעמם לא יאוחר מיום 5.10.2011. ככל שמועדים אלו קצרים מידי לב"כ המשיבים, יגישו בקשה בהתאם, זאת לא יאוחר מיום 14.9.2011 .

14. נוכח אי קבלת מסמכי ההחלטה בדבר פירוט מסמכים ממשטרת ההגירה, שמורה למבקשים הזכות להגיש בקשה לזימון עדים והצגת מסמכים בנדון , בקשה זו, ככל שתוגש, תוגש לא יאוחר מיום 14.9.2011.

15. ככל שיותר הזמן, ובכפוף לשיקול דעת מותב בית הדין, ישמעו סיכומים בעל פה בתיק זה.

ניתנה היום, ז' אלול תשע"א, 06 ספטמבר 2011, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ