אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> עומר עזאם נ' עיריית טייבה ואח'

עומר עזאם נ' עיריית טייבה ואח'

תאריך פרסום : 21/06/2011 | גרסת הדפסה

ת"א
בית המשפט המחוזי תל אביב - יפו
1518-07
21/06/2011
בפני השופט:
חיים טובי

- נגד -
התובע:
עומר עזאם
הנתבע:
1. עיריית טייבה
2. הוועדה המקומית לתכנון ובניה
3. רשות הפיתוח
4. האפטרופוס על נכסי נפקדים
5. עבד אל פתאח אבו ראס

החלטה

איני יכול לקבוע, בשלב זה, מסמרות האם אומנם האמור בתצהיר המשיבים 3,4 מהווה הרחבת חזית מזה אשר נטענו על ידם בכתב ההגנה – אך אומר זאת שבית המשפט אף הוא סבר למקרא כתב ההגנה אתמול, כי לכאורה אין מחלוקת בכל הקשור לזהותו של המוריש כבעל זכויות, לנוכח האמור בסעיף 6 .ב.

אני שומע את דברי בא כוח המשיבים 3,4 כי לכאורה סעיף 6.ה כמו גם סעיף 15 עומדים בסתירה כאמור בסעיף 6.ב.

עם זאת, אני סבור כי נכון וראוי, לנוכח האמור בתצהיר, שבא כוח התובעים יבדוק את העניין ויבוא בדברים עם בא כוח המשיבים 3,4 בניסיון לסיים התיק בהסדר מחוץ לכותלי בית המשפט.

היה ודבר זה לא יצלח, גם אז ההוכחות תהיינה ותתייחסנה אך לשאלת זהותו של אותו בעלים המופיע בנסח הרישום נספח א לתביעה, והאם אומנם המדובר במורישם של המבקשים.

שמעתי בקשב רב את דברי באי כוח המשיבים 1,2,5. נכון , כך סבור בית המשפט, כי בכל מקרה עסקינן בתביעה שהיא תביעה כספית, שכן ביטול ההפקעה אינו מעשי ואינו אפשרי, הואיל ועל בסיס אותה תוכנית המפקיעה ניתנו מגרשים ועליהם נבנו מבנים. בנסיבות אלה ברי כי לא ניתן לגלגל את הגלגל לאחור. בית המשפט הביע את עמדתו הברורה כי המחלוקת והוויכוח מתייחסים אך למגרש 30, כך שבהחלט בא כוח התובעים יכול לשקול בחיוב את המוצע על ידי באי כוח הנתבעים האמורים.

עם זאת, אין מדובר פה בקביעה ברורה, שכן יכול ויהיה פתח בנסיבות מסויימות ובמקרים חריגים לביטול ההקנייה וההפקעה.

בשלב זה ועל מנת לאפשר לצדדים לנהל משא ומתן, אני קובע התיק לתזכורת צדדים ליום 10/10/11 שעה 14:00.

הצדדים עצמם פטורים מלהתייצב לדיון שנקבע.

ניתנה והודעה היום י"ט סיון תשע"א, 21/06/2011 במעמד הנוכחים.

חיים טובי, שופט

הוקלד על ידי: אהובה גרומר

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ