אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> עדני נ' ניר ואח'

עדני נ' ניר ואח'

תאריך פרסום : 16/11/2010 | גרסת הדפסה

ה"פ
בית המשפט המחוזי חיפה
28146-01-10
15/11/2010
בפני השופט:
אלכס קיסרי

- נגד -
התובע:
ערן עדני
הנתבע:
1. רבקה ניר
2. עו"ד אסתר הולצר

החלטה

בין שאר המחלוקות – המיותרות, יש לומר – קיימת השאלה אם אכן מסרה המשיבה 1 ("המשיבה") את החזקה בנכס נשוא ההסכם והתובענה לידי המבקש. המבקש כופר מכל וכל בכך שנמסרה לו החזקה , ומן העבר האחר טוענת באת כוח המשיבה וכמותה גם עו"ד גב' הולצר, המצוינת כמשיבה מס' 2 בהליך, כי בספרי הרשות המקומית המשיבה איננה רשומה כמחזיקה מזה זמן וכי המבקש או מי מטעמו רשומים כמחזיקים.

נראה לי שחלק מן הבירור הדרוש על מנת להביא עניין זה לידי סיום, בין על דרך הסדר ובין על דרך של הכרעה שיפוטית אטיב לעשות אם אברר תחילה את עניין החזקה. למטרה זו אני מורה כי באת כוחה של המשיבה, עו"ד גב' דינה עידן, תפנה לרשות המקומית ותבקש מן הרשות המקומית אישור בדבר זהותו של מי שרשום בספרי הרשות המקומית כמחזיק בבית המגורים שהוגדר כממכר בהסכם שנעשה ביום 10.7.2005 בין גברת רבקה ניר לבין עדני ערן. האישור המתבקש מהרשות המקומית יתעד גם את מועד השינוי, אם היה, משמה של גברת ניר לשמו של מחזיק אחר.

לאחר שעו"ד גב' עידן תקבל את האישור מהרשות המקומית היא תמציא העתק ממנה לב"כ המבקש, כמו גם תצרף אותו להודעה שהיא תגיש לבית המשפט.

נקבע לקדם משפט נוסף ליום 30.1.11 בשעה 13:00.

ככל שינתן עד אז פסק בוררות בבוררות המתנהלת בין המשיבה לבין חברת דירן להשקעות מימון בע"מ יגישו הצדדים הודעה על כך לבית המשפט ויפרטו את תוצאת ההליך.

ניתנה והודעה היום ח' כסלו תשע"א, 15/11/2010 במעמד הנוכחים.

אלכס קיסרי, שופט

הוקלד על ידי: מאירה שיינברג

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ