אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> סע"ש 51983-02-15 בדר נ' המועצה המקומית מג'אר ואח'

סע"ש 51983-02-15 בדר נ' המועצה המקומית מג'אר ואח'

תאריך פרסום : 30/06/2015 | גרסת הדפסה
סע"ש
בית דין אזורי לעבודה נצרת
51983-02-15
22/06/2015
בפני הנשיאה:
ורד שפר

- נגד -
המבקשת:
אמאל בדר
עו"ד סלאם שריף
המשיבים:
1. המועצה המקומית מג'אר
2. ראש המועצה המקומית מג'אר
3. ועדת איתור מועצה מקומית מג'אר

עו"ד שקיב עלי
החלטה

 

 

1.המבקשת עובדת בשירות המועצה המקומית מג'אר (להלן: "המועצה"), והגישה מועמדותה במסגרת מכרז פנימי שפרסמה המועצה לתפקיד מנהל יחידת הנוער (להלן: "המכרז" ; "התפקיד" בהתאמה).

ביום 03/02/15 התכנסה ועדת איתור שהוקמה לצורך בחינת המועמדים במסגרת המכרז (להלן:"ועדת האיתור") וראיינה את המבקשת ומועמדת נוספת.

בתום דיוניה החליטה ועדת האיתור שאף אחת מבין המועמדות שהופיעה בפניה איננה מתאימה לתפקיד, ועל כן החליטה המועצה לפרסם מכרז פומבי.

 

מכאן הבקשה שלפנינו, בה עותרת המבקשת למתן צו מניעה זמני כנגד פרסום המכרז הפומבי.

 

2.נפרט להלן את העובדות העיקריות הצריכות לענייננו, שעיקרן המכריע אינו שנוי במחלוקת –

א.המועצה פרסמה את המכרז לאחר שקיבלה אישור נחיצות משרה, כאשר תנאי הסף שלו היו כדלקמן –

- תואר אקדמי באחד התחומים הבאים – חינוך בלתי פורמלי, חינוך, עבודה קהילתית, מדעי ההתנהגות או מנהל חינוכי.

- תעודת הוראה או תעודת עובד חינוך או וותק מקצועי בניהול יחידת נוער של 3 שנים.

- סיום קורס הכשרה בן 188 שעות למנהלי יחידת נוער, מטעם משרד החינוך, או התחייבות לסיימו תוך 18 חודשים מיום המינוי לתפקיד.

- נסיון מקצועי של 3 שנים בתפקיד הוראה או הדרכה במערכת החינוך או בחינוך הבלתי פורמלי.

- ניסיון ניהולי של שנה אחת לפחות במערכת החינוך או בחינוך הבלתי פורמלי.

ב.הועדה ראיינה את המבקשת והחליטה פה אחד שלא לבחור בה שכן "אין לה תעודת הוראה ואין לה ניסיון בפועל בניהול יחידת נוערוזאת בנוסף להתייחסות המפקח מבחינה מקצועית".

בסיפת הדברים שצוטטו הכוונה היתה לחבר הועדה מר ג'מאל עבאס, מפקח רשותי ממנהל חברה ונוער, שייצג את משרד החינוך בוועדת האיתור, אשר נרשמו בפרוטוקול הוועדה, והם כהאי לישנא –

"תשובות בתאוריה, אולם לא ידעה לנקוב בדרכים ישומיות, כמו כן היעדר יכולת התמודדות בניהול המשימות מול בני הנוער וביישום תוכנית העבודה במצבי לחץ. עוד עלה כי איננה מחוברת לנעשה היום בחינוך כגון רצף חינוכי בין החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי וכ"ו".

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ