אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק פש"ר 36196-02-11

החלטה בתיק פש"ר 36196-02-11

תאריך פרסום : 13/11/2012 | גרסת הדפסה

פש"ר
בית המשפט המחוזי חיפה
36196-02-11
09/07/2012
בפני השופט:
ישראלה קראי-גירון

- נגד -
התובע:
1. ליאת סודרי
2. רועי שמעון סודרי

הנתבע:
כונס נכסים רשמי מחוז חיפה

הודעה מטעם המבקשת (בקשה מס' 3) ובקשה דחופה לביטול החלטה מטעם המבקש (בקשה מס' 4)

עיון בתיק מגלה כי הן המבקשת והן המבקש הגישו בו זמנית הודעה בנוגע לתשלום דמי המזונות בהמשך להחלטת בית משפט מיום 6.6.2012.

כעולה מהבקשות, בהתאם לתביעה מוקדמת שהגישה המבקשת למוסד לביטוח לאומי, אושרה למבקשת בקשתה לקבלת תשלום בגין דמי מזונות מהביטוח הלאומי ובמקביל הגיש המוסד לביטוח לאומי תביעה כנגד המבקש עבור סכום המזונות אותו החליט המוסד להעביר למבקשת.

בנסיבות אלו פנתה המבקשה בבקשה דנן על מנת שלא לקבל כפל תשלום  הן מהמבקש בהתאם להחלטת בית משפט מיום 6.6.2012 והן מהמוסד לביטוח לאומי.

במקביל בקש המבקש מבית משפט לתן החלטתו בסוגיה על מנת שלא ידרש לכפל תשלום הן ישירות למבקשת והן למוסד לביטוח לאומי.

גובה דמי המזונות שנקבע לחייבת על ידי המוסד לביטוח לאומי עומד על סך של 3,504 ש"ח בעוד שבהחלטת בית משפט מיום 6.6.2012 הוסכם כי בהתאם למצבו הכלכלי של החייב ישא בתשלום דמי מזונות בסך של 2,000 ש"ח לחודש והסכמה זו קבלה תוקף של החלטה.

הצדדים לא הביעו כל עדיפות בבקשותיהם בנוגע למקור תשלום דמי המזונות וכל דרישתם הסתכמה ברצון למנוע מחד כפל תגמול ומאידך כפל תשלום.

לאחר שבחנתי את עובדות התיק, בשם לב להתרשמות בית משפט ממצבו הכלכלי של החייב, מתוך רצון למנוע מהחייב לצור חובות חדשים בכלל וחובות בדין קדימה בפרט שוכנעתי כי על המבקשת להחזיר הכספים שהועברו לידיה מידי המוסד לביטוח לאומי עבוד דמי מזונות ככל שאלה הועברו ר החל מיום 28.6.2012 ואלך. המבקשת תקבל לחשבון הבנק שלה מידי 28 לחודש את דמי המזונות על סך של 2,000 ש"ח מאת החייב בהתאם להחלטת בית משפט מיום 6.6.2012 ותמציא לאלתר למוסד לביטוח  לאומי את החלטת בית משפט מיום 6.6.2012 בגין קצובת דמי מזונות כמו גם ההחלטה דנן. בהתאמה יפסיק המוסד לביטוח לאומי ל לשלם לה דמי מזונות למבקשת נוכח האמור לעיל לאלתר. המבקשת תצרף אישורים המעידים כי עדכנה המוסד לביטוח לאומי,  וכי זה חדל להעביר לידה דמי מזונות לא יאוחר מיום 1.9.2012.

במקביל - החייב יפעל בהתאם להחלטת בית משפט מיום 6.6.2012 ויעביר לחייבת את דמי המזונות שנקבעו כנדרש בכל חודש מעתה ואלך. יובהר לחייב כי ככל שלא יעשה כן תבוטל החלטתי זו המוסד לביטוח לאומי ישוב וישלם מזונות למבקשת ויהיה רשאי להגיש כל תביעה כנגד החייב.  כמו כן התנהלות כזו עלולה לסכן את המשך  קיומו של הליך פשיטת הרגל בעניינו של החייב.

התיק יובא לעיוני ביום 2.9.2012 לבדיקת הודעת המבקשת על השבת הכספים  לביטוח לאומי ככל שאלו הועברו לידיה ומתן הודעה כמו גם אישור המוסד לביטוח לאומי על הפסקת העברת הכספים לידי המבקשת בגין דמי מזונות.

החלטה זו נתנה בפועלי כרשמת.

ניתנה היום, י"ט תמוז תשע"ב, 09 יולי 2012, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ