אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק פר"ק 481-08

החלטה בתיק פר"ק 481-08

תאריך פרסום : 01/08/2012 | גרסת הדפסה

פר"ק
בית המשפט המחוזי נצרת
481-08
13/06/2011
בפני השופט:
האשם חטיב

- נגד -
התובע:
1. ש.י.מ מתכות ופרוייקטים בע"מ
2. רו"ח יצחק קרמין - הנאמן לנכסי החברה

הנתבע:
1. אחים כאלדי חב' לעבודות עפר ופיתוח בע"מ ח.פ. 510708670
2. שורה בע"מ
3. רכבת ישראל בע"מ
4. כונס הנכסים הרשמי

החלטה

בדיון שהתקיים בבקשה הנדונה, ביום 30/12/2011, הוגדרה המחלוקת בין הצדדים, וכעולה מדברי עוה"ד אוחנה ב"כ הנאמן, המומחה שמונה ע"י ביהמ"ש (כב' השופט עיילבוני), יכריע במסגרת המחלוקת שבין החברה לרכבת ,בשאלה באם  מעקות שהותקנו בארבעתה רמפות, שבוצעו ע"י המבקשת, בין אם לפי התקשרות ישירה עם הנאמן ובין אם עם חב' שורה שביצעה את העבודה עבור החברה בהקפאת הליכים, כלולים בעבודה הפאושאלית כפי שהרכבת טוענת אם לאו, כפי שטוענים החברה והנאמן.

ככל שהמומחה יקבע כי מעקות אלה אינן חלק מהסכום הפאושלי והרכבת תחוייב בתשלום עבורם לחברה, החברה תשלם עבור אותם מעקות בין אם למבקשת ובין אם לחב' שורה.

בעקבות כך, הדיון בבקשה נדחה ליום 6/3/2011, תוך הנחיה שהצדדים יבואו בדברים ע"מ לנסות ולהגיע להסכמות בעניינים שנותרו במחלוקת.

לפי החלטה מיום 3/3/2011, נדחה הדיון בבקשה לפי בקשה מוסכמת על כל הצדדים. עפ"י ההחלטה שדחתה את הדיון, מועד חדש לדיון בבקשה ייקבע באם מי מהצדדים יבקש זאת.

ביום 8/5/2011, הגישה המבקשת בקשה למתן הוראות למומחה שמונה ע"י ביהמ"ש בעניין המחלוקות שבין החברה לרכבת, להכריע במחלוקות שבין המשיבים 1 - 3 כפי שהוגדרה בדיון מיום 30/12/2010.

בהחלטה מיום 8/5/2011 הוריתי על המצאת הבקשה ע"מ שהמשיבים יגיבו עליה.

יצוין כי עד היום, לא צורפו לתיק אישורים המעידים על ביצוע ההמצאה למשיבים כאמור בהחלטה מיום 8/5/2011, אם כי מבקשת הרכבת שהוגשה ביום 25/5/2011 עולה כי הבקשה הומצאה לה ביום 22/5/2011.

עוד יצוין כי על אף שנעתרתי לבקשת הרכבת וקבעתי שעליה להגיש תגובה עד יום 11/6/2011, היא לא עשתה כן. גם מי מהמשיבים לא הגיבו לבקשה ואין זה ברור אם הבקשה הומצאה להם.

בנסיבות אלה, ע"מ לנסות ולקדם את הדיון בבקשה, אני קובע דיון בבקשה במעמד כל הצדדים לרבות רכבת ישראל, וזאת ליום 29/6/2011 שעה 9:30.

המזכירות תזמן את כל הצדדים ותמציא להם העתקים מהחלטה זו.

ניתנה היום,  י"א סיון תשע"א, 13 יוני 2011, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ