אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק פר"ק 481-08

החלטה בתיק פר"ק 481-08

תאריך פרסום : 06/08/2013 | גרסת הדפסה

פר"ק
בית המשפט המחוזי נצרת
481-08
06/03/2011
בפני השופט:
האשם ח'טיב

- נגד -
התובע:
1. אחים כאלדי חב' לעבודות עפר ופיתוח בע"מ חפ 510708670 החברה
2. באמצעות הנאמן רו"ח יצחק קרמין

הנתבע:
סיירת נץ בטחון בע"מ

זוהי בקשה נוספת של חב' סיירת נץ בטחון בע"מ (להלן: "המבקשת"), ולפיה מבקשת ליתן החלטה בבקשה 83 תוך שהוא מתעלם מהחלטות קודמות של ביהמ"ש.

יצוין כי משהוגשה הבקשה החליט, כב' השופט עיילבוני, ביום 5/5/2010, כי על ב"כ המבקשת להמציא לנאמן העתק מבקשתו ומהחלטתו ולצרף אישור על כך תוך 14 יום. משלא נהג ב"כ המבקשת כהחלטת ביהמ"ש ולא צירף לתיק ביהמ"ש הוכחה בדבר ביצוע ההמצאה כאמור, החלטתי ביום 14/6/2010 על מחיקת הבקשה.

ביום 1/8/2010 הגישה המבקשת בקשה בהסכמה לביטול המחיקה. ביום 20/9/2010 ניתנה החלטה לפיה על אף ההסכמה אינני מבטל את מחיקת הבקשה כל עוד ולא צירף ב"כ המבקשת אישורים בדבר ביצוע ההמצאה בהתאם להחלטת כב' השופט עילבוני.

ב"כ המבקשת במקום לנהוג בהתאם להחלטת ביהמ"ש ולפחות להתייחס לנושא ההמצאה , הגיש בקשה נוספת למתן החלטה, ובהחלטה שניתנה בבקשה זו הופנה ב"כ המבקש להחלטה שהורתה כי עליו לצרף אישור מסירה של הבקשה.

ב"כ המבקשת בחר שוב להתעלם והגיש כעת בקשה נוספת למתן החלטה בבקשה, ובה מציין כי הנאמן טרם הגיב וכי הוא מבקש לקצוב זמן לתגובת הנאמן.

אינני מוכן לקבל דרך התנהלות זו של ב"כ המבקשת.

מחיקת הבקשה של המבקשת לא נבעה מטעות , כפי שוטען ב"כ המבקשת בבקשתו דנן , אלא משום שב"כ המבקשת לא קיים את החלטת ביהמ"ש בדבר ביצוע המצאת הבקשה. ההחלטה שהורתה על מחיקת הבקשה לא בוטלה,והיא בעינה עומדת , שבקשה 83 הסתיימה ואין מה להחליט בה.

בנסיבות אלה, ונוכח התנהלות המבקשת והתעלמותה מהחלטות ביהמ"ש, איני מוצא לנכון לבטל את ההחלטה לפיה נמחקה הבקשה.

סוף דבר, בקשה מס' 83 אינה תלויה ועומדת עוד, והדיון בה הסתיים בעקבות ההחלטה מיום   14/6/2010 , שהורתה על מחיקתה .

ככל שהמבקשת סבורה כי היא זכאית לסעד שביקשה בבקשה דנן (בקשה 83) עליה להתכבד ולהגיש בקשה חדשה, לאחר שההחלטה מיום 14/6/2010 לא חסמה בפניה את הדרך.

שקלתי לחייב את המבקשת בתשלום הוצאות לאוצר המדינה עקב התעלמות מהחלטות ביהמ"ש והגשת בקשות סרק שגזלו מזמן ביהמ"ש, אולם בסופו של דבר, החלטתי לפנים משורת הדין להימנע מכך, בתקווה כי ב"כ המבקשת יקפיד בעתיד לנהוג בהתאם להחלטות ביהמ"ש.

ניתנה היום,  ל'  אדר א תשע"א, 06 מרץ 2011, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ